Shrnutí prázdnin

Ahoj, vím, že to vypadá, že jdu s křížkem po funuse, ale úplně to tak není, protože mi prázdniny skončily teprve před 2 týdny. Měla jsem je od konce května, takže celé 4 měsíce! Byly to mé poslední takhle dlouhé prázdniny =D Až budu pracovat, tak je sice také budu mít, ale už ne tak dlouho I když v srpnu se toho moc nedělo, protože jsem ležela nad matikou :D Jdeme tedy na tradiční shrnutí :) 

  • vozatajské závody
  • výlet po Jižní Moravě
  • oddílová vedoucí na dvou táborech
  • dovolená Liberecko
  • trenérka na tenisovém kempu
  • brigády - catering, doučování
  • státnice z matematiky 
  • cyklistické výlety
  • tenisové turnaje
  • trhání osmiček
  • volební komise

Také jsem měla konečně čas na pečení a čtení. Samozřejmě jsem hodně hrála tenis a byla u koníků :) Léto bylo opravdu hodně teplé. Těšila jsem se, jak se budu učit na terase, ale bylo takové horko, že to venku nešlo :D Maximálně hodně brzy ráno nebo pozdě večer. Tak jsme s mamkou v rámci přestávky jezdily k rybníku :). To samé i tenis a koně. Během dne se nedalo moc fungovat. Potom republiku postihly obrovské povodně. Nás se naštěstí výrazně nedotkli. Posílám spoustu síly všem, kterých se to zásadně dotklo, je to strašné 😭.

Na koních jsem byla celkem 28x, na tenise 41x. Buchty nemám napočítané :D Nedávno na mě vykoukla vzpomínka na Facebooku - před 3 lety jsem upekla za 3 měsíce prázdnin 33 buchet =D Tentokrát to opravdu tolik nebylo :D, ale více, než během školního roku, kdy na to není tolik času, i když se i v Budějovicích snažím také péct, nebo pak o víkendu doma. 

Jaké jste měli léto Vy? :) 

Komentáře

Oblíbené příspěvky