Plavecká olympiáda

Ahoj. Dnes je tady článek o plavecké olympiádě, která se konala 8.8.


První disciplína byl volný způsob (kraul, motýlek, prsa, znak - jak kdo chtěl), pro děti do 10 let 25 m, pro ostatní 50 m. Takže pro mě 50. Plavala jsem kraul, bylo to strašně náročný, dlouhý... Furt jsem měla depku z toho, že soupeřka je těsně za mnou. Když jsem doplavala, zjistila jsem, že za mnou nebyla (byla, ale ne tak blízko), nýbrž to bylo asi hrazení dráhy.

Poté byla disciplína nohy napřed - 25 metrů. Té jsem se nezúčastnila.

Třetí disciplína bylo plavání ve dvojici 50 metrů. Bohužel Hanča měla zablokovaný krk, tak jsem tam byla sama :/. Slyšela jsem jednu malou holčičku (měla rukávky), jak je chudák smutná, že mamka jde se starší sestrou a ona nemá dvojici. Tak jsem řekla, že já nikoho taky nemám a vzala jsem ji k sobě :). Vždyť nejde o to vyhrát, ale zúčastnit se :). Prvních 25 metrů plaval jeden ruce (vepředu -> buď kraul, prsa, jak chtěl), a druhý vzadu nohy. Na konci se to vyměnilo. Byly jsme proti nějakým klukům, takže ti samozřejmě vyhráli, ale nám to nevadilo, aspoň jsme si zasoutěžily :). Bylo to fajn,
holčička se moc snažila, byla šikovná.

Čtvrtá disciplína byla - 25 metrů s ping-pongovým míčkem na lžíci. Mohli jsme si lžíci dát do pusy, do ruky, jak jsme chtěli. Já jsem si ji dala do pusy. 2x mi spadnul, soupeřka byla přede mnou, ale zabrala jsem a porazila jsem ji. Byl to docela oříšek, hlídat si ten míček a ještě přitom plavat.

Poté bylo lovení předmětů na čas - vytáhnout ze dna dva puky. To jsem zvládla.

Další bylo plavání pod vodou max. Toho jsem se neúčastnila, protože pod vodou dlouho nevydržím :D.

Potom byla rodinná štafeta - 3x25 m. Kamarádka mě vzala k nim do týmu ;). Vyhráli jsme :D.

Další disciplína byla zase štafeta 3x25 metrů s mokrým tričkem. Dali nám tričko, my jsme s ním museli plavat - docela náročný, táhlo to k zemi, štafeta se předala tak, že tričko se muselo se muselo sundat a dát (navléct) tomu druhému. Čas byl zastaven ve chvíli, kdy poslední tričko sundal a položil ho na zem. - Doufám, že je to pochopitelné :D. Vyhráli jsme :).

To bylo vše. Na bednu jsem se nedostala. Soutěžila jsem proti dospělým, ale myslím, že jsem neudělala ostudu.

Tady přidávám společnou fotku :) (schválně, jestli mě najdete :D - správná odpověď -> když se podíváte na toho pána veprostřed v bílém tričku, tak vedle jeho levé ruky je holčička a po její levé ruce je klouček a nad ním jsem já. Kdo to uhádl :D?) a fotku bazénu. Zdroje ve fotkách.



PS. Do úterý asi už nenapíšu, tak vám přeji dobrý vstup do nového školního roku!

Komentáře

Oblíbené příspěvky