Slunné fotky modelů z 4.8.2015

Ahoj!
Už minulý týden jsem fotila modely, ale nějak jsem fotky nezveřejnila a nenapsala článek, tak to udělám dnes ;).

Je opravdu velké horko, takže Annie je bez sedla (potily se mi ruce a nemohla jsem to zapnout).

Fotila jsem již zmíněnou Annie s Luckou, potom jsem vzala Billyho, po dlouhé době Alie :), Delu, Lusy, Lou, Honeyho, Barnyho.


Fotky jsou TADY.

Na konec vám dám tu, která se mi nejvíce líbí ;).
______________________________________________________________________________________________
Z včerejška na dnešek jsme spaly u kamarádky ve vsi, kam chodíme na koně. Bylo to fajn. Večer jsme šli s Jumbem a psy na procházku k rybníku, psi se vykoupali a někdo taky :D (bylo nás pět (lidí) - hej, fakt, to je jak ten film :D :D :D), včetně Jumbina :). Je fajn, že se Jumbo nebojí psů.

Jak si užíváte prázdniny vy? Budu ráda za vaše komentáře.
Co nejdříve vás oběhnu, těším se, až si budu číst, co je u vás nového :).

A ještě otázka - pršelo u vás? Možná hloupá otázka, ale známá říkala, že včera v Pelhřimově pršelo. Tady dnes jen tři kapky.

Ještě fotka ;)

Komentáře

Oblíbené příspěvky