Zámek Konopiště

Ahoj, už strašně dlouho sem chci dám článek o výletě na Zámek Konopiště - 31.7.2015


Jela jsem já, Hanča a sousedé. Byl to fajn výlet, počasí vyšlo. Byli jsme na suprové prohlídce (y).
Tam jsme se dozvěděli, že na zámku žil jeden medvěd (jméno si samozřejmě nepamatuji -_-), byl velmi starý (zažil i Františka Ferdinanda d'este, a uhynul někdy v roce 2008? nebo tak něco - snad si to pamatuji dobře).
Teď je tam místo něj Jirka, ten je ale rebel, NEMÁ RÁD LIDI - ano přesně nám to řekli na prohlídce :D a vylézá pouze po otevírácí době :D.

Tady vám ukáži krásný pohled na Konopiště (zdroj po kliknutí na fotku).
Je to opravdu nádherný zámek!

Socha
Byl tam i páv, byl opravdu nádherný :O :3.
Zrovna si čechral křídla :3, a byl na stromě, skoro na dosah.
Byl nádherný!!!

Cestou na zámek i zpět jsme viděli laně a daňky.

Daněk měl opravdu velké parohy...


Pak jsme se zastavili ve vojenském muzeu, bylo to tam opravdu zajímavé.

Cestou domů jsme se ještě podívali na Slapy, opravdu krása.
A pak jsem si udělala selfie :DD, pozor - best kvalita :DD :DD

Seshora byl opravdu krásný výhled.

A poslední fotka - cestou domů jsme potkali balón :)

Některé fotky jsem fotila já, některé Hanča. Foceno mobilem.

Chtěla jsem udělat album na rajčeti, ale ty fotky se mi tam nenahrály :/, tak jsem vybrala ty nejlepší...

Teď možná bude článek až v pátek, nebo prostě až na konci týdne, protože 12. máme ve stáji závody a musíme vyrábět šerpičky, nemáte nějaké nápady, jak se to dělá? Za každou radu budu moc ráda.

Hezký další týden!

Komentáře

Oblíbené příspěvky