Novinky

Ahoj, zítra odjíždím do neděle na dovolenou. Pojedeme na Šumavu a poté do Plzně. Bereme s sebou kola. Přemýšlím, jestli si mám vzít modely. Jak jsem se rozhodla vám řeknu v příštím článku :D. O dovolené samozřejmě napíšu. Beru s sebou foťák.
Snad vyjde počasí, i když hlásí ochlazení :/. Snad nebude pršet.

Chodím hrát 2x týdně tenis s mladším klukem. Poráží mě :D :(, ale já mu to jednou vrátím!
V sobotu jsme s Hančou pomáhaly v nedaleké vesnici při zábavném odpoledni pro děti. Byly jsme zase u včel. Já jsem byla u nektarodárných rostlin a stromů. Děti je musely poznávat - např. modřín, smrk, jabloň, lípa, javor, trnka, angrešt, rybíz, líska apod. :-) Děti byly moc šikovné!

Zítra běží Zuzka Hejnová finále na mistrovství světa v Londýně (400 metrů překážek)! Zuzka se bude snažit o hattrick (MS vyhrála v roce 2013 i 2015). Držte jí moooc palce :-). Toto je básnička pro ni, kterou jsem vymyslela. To budu zase při závodě řvát :D. Jen se bojím, že mě vyhodí z ubytování :DD (když budu na té dovolené).

Zuzka skáče přes překážky a již běží do zatáčky! Nervozita v krvi stoupá, každý ale v duchu doufá.
Hop! Poslední překážka a už žádná zatáčka.
V rovince to rozbalí, soupeřky jen zírají.
Zuzka je zas nejlepší! Fanoušky tím potěší.
Na bednu teď vyskočí, slzy nám jdou do očí. Zuzka skáče do vzduchu a my pějem EJCHUCHU!
Starší fotka z roku 2016. Na tomto kempu nám Zuzka ukázala svou medailovou sbírku včetně zlaté medaile z MS 2015.

Včera vyhrála MS Bára Špotáková, se kterou je Zuzka na pokoji. Doufá, že ona také získá zlato a bude tak úspěšný celý pokoj :-))).

Komentáře

Oblíbené příspěvky