Všechno možné

Ahoj.
Na dovolenou, o které jsem psala v minulém článku (TADY), jsem vzala dva modely - Sunny a Fely. Nakonec jsem je nefotila. Na Šumavě nám pršelo a v Plzně nebylo kde :(, max. na náměstí. Mrzí mě to.

Co vy? Jak si užíváte poslední týden prázdnin?
Poslední :(, achjo. To to uteklo.
V blízké době chystám článek o prázdninách, bude to takové shrnutí.
Už se tak nějak připravuji do školy. Máme to tak, že prodáváme učebnice nižším ročníkům a od vyšších si kupujeme, takže teď dávám dohromady učebnice, aby nebyly natrhlé, pomalované apod. Je smutné, že nic z toho jsem neudělala já a musím to po někom přede mnou dělat. Kamarádi se mi diví, že to tak nenechám, když už mi to někdo takhle prodal, ale já to chci prostě prodat v solidním stavu a co jde, opravím - slepím, vygumuji, vyzmizíkuji. Jak to máte vy? Také si je musíte kupovat, nebo vám učebnice zařizuje škola?

V sobotu jsem se byla podívat na svatbě. Bylo to krásné! Vyšlo jim nádherné počasí. Nevěstě to moc slušelo, měla krajkové šaty <3.
Jinak jsem stále na koních :D. Dnes jsme byli na procházce v lese. Jurášek byl jako vždycky strašně hodný :-). Nevadí mu, kolikátý jde. Není nervózní, když jde např. poslední, jako jeho stájoví kolegové. Proto spíše chodíme poslední, nevadí nám to. Dnes jsme šli první. Jurášek si to náramně užíval :D. Že nemusí před nikým brzdit. Jel jak torpédo :D. Tak jsme museli zastavovat. Vyjížďka ho moc bavila :). Je to moje zlatíčko <3!
Přesně před rokem jsme měli ve stáji závody. Tento rok budou až 1. října.

Zítra jdu pomáhat strejdovi shrabávat jedovaté rostliny na Toužínské stráně - chráněná krajinná oblast. Je to fakt makačka.

Do školy se mi vůbec nechce, zlatý prázdniny :D. A co vy, jak jste na tom? Těšíte se do školy?

Komentáře

Oblíbené příspěvky