Blogerská výzva

Ahoj, u dvou blogerů (Aleš a Jana) jsem viděla tuto výzvu a tak jsem si řekla, že do toho půjdu taky :-). Alešovi i Janě moc děkuji za to, že jsem tuto výzvu objevila :-).


1. Jak jsem začala psát blog?
Nooo, to už je taky nějaká pátek :-). Psát jsem začala na jaře roku 2013 (přesně 24. dubna 2013). Tento blog vznikl modelům koní. Dlouho jsem si četla různé weby a blogy o modelech a tak jsem se i já rozhodla, že bych do toho mohla jít :-).

2. Proč píšu?
Baví mě to, uchovávám si tak vzpomínky a doufám, že se lepším i ve slohu apod. Paní učitelka mi říkala, že je vidět mých slozích, že hodně čtu :-), mám bohatší slovní zásobu než ostatní. Zlepšuji se ve psaní :D :-).

3. Kdo je můj oblíbený autor?
Ruta Sepetysová, Ota Pavel, Erich Maria Remarque, Věra Řeháčková...

4. O čem píšu?
Tento blog byl na začátku hlavně o modelech koní (Breyer a Schleich). Kvůli tomu jsem ho také zakládala. Postupně jsem ale začala psát i o svém životě.

5. Jak dlouho mi trvá napsat jeden článek?
Jak kdy, hlavně jde o to, jestli píšu o nějaké dovolené, akci apod. To mi trvá opravdu dlouho (třeba i několik dní), protože sepisuji každý den, přikládám fotky apod. Ale jak jsem říkala, je to opravdu individuální. Nějaký článek napíšu třeba za půl hodiny, hodinu.

6. Už jsi někdy měla spisovatelský blog?
Ne, tohle je můj první blog.

7. Moje oblíbená citace z knihy.
Oblíbenou citaci nemám. Místo toho zde napíšu mou nejoblíbenější knihu. Knih jsem přečetla opravdu hodně (kolem 200). Ale u oblíbené knihy nikdy nepřemýšlím a najisto řeknu jednu jednu jedinou: V šedých tónech. Tahlel mi navždy zůstane v srdci. Opravdu doporučuji přečíst.
Je to o mladé holce z Litvy, kterou za 2. světové války s rodinou odvezli dobytčími vlaky pracovat na Sibiř...

8. Označuji se ráda za blogerku?
Nikdy jsem toto označení nepoužívala a ani nechci.

9. Ví moje rodina (a přátelé), že píšu?
Rodina ví, někteří přátelé myslím také :-).

10. Zkoušela jsem někdy napsat knihu?
Když jsem byla malá, psala jsem na psacím stroji rodičům pohádky :-).
O knize jsem přemýšlela, myslím, že jsem napsala i pár kapitol, ale už si nepamatuji o čem :D.

11. Jaká je největší výzva, se kterou se setkávám jako blogerka?
Chtěla bych, abych zde měla spokojené čtenáře a aby jich byla čím dál tím víc. To se mi bohužel asi nesplní, protože blog bohužel upadá v zapomnění :(. Chtěla bych se stále zlepšovat ve psaní.

12. Co mi blogování dalo a vzalo?
Hodně lidí říká, že jim nevzalo nic. To já ale říct nemůžu. Bloguju už přes 4 roky a čas mi to určitě vzalo. Čtyři roky jsou podle mě už docela dlouhá doba. Když si uvědomím, kolik jsem u psaní článků strávila času... Ale baví mě to, proto to dělám :-).
Dalo mi určitě nové přátele, s některými jsem se už viděla osobně, zlepšila jsem se ve vyjadřování a psaní článků, poznala jsem nové blogy apod.

Snad se Vám tahle challenge líbila a budu moc ráda, když se do ní také zapojíte :-). Ale nenutím Vás, je to čistě na Vás ;-).
V brzké době chystám něco podobného, ale ze světa modelů :-).

Mějte se moc hezky a u dalšího článku na viděnou!

Komentáře

Oblíbené příspěvky