IX. Jezdecké hry Mutišov

Ahoj, 1.10. se v naší stáji uskutečnil již IX. ročník jezdeckých závodů.


Pozvánka

Začátek byl v 10 hodin.
Na programu bylo 5 disciplín:
- jízda zručnosti (která byla rozdělena na mini = děti do 11 let a normální = děti od 12 let)
- křížkový parkur
- parkur do 60 cm
- parkur do 80 cm
- Mini-Maxi
- závěrečný dostih

Ráno jsme ještě doladili poslední detaily, zapsala jsem soutěžící na startovní listinu a závody mohly začít.

V jízdě zručnosti mini jsem pomáhala malým dětem z kroužku.



Pak jsem šla na řadu já :). Jela jsem na Juráškovi.


Při objíždění barelu

A honem do cíle :)! Takhle fotka se mi moc líbí <3

V jízdě zručnosti jsem skončila na krásném 3. místě :)! Udělalo mi to velkou radost.


Poté následoval křížkový parkur. Abych řekla pravdu, po zkušenosti z minulých závodů jsem se hodně bála...

Jurášek to na mě hned po první překážce zkusil - dal hlavu dolů a fikaně, jak to umí jen on, uhnul na druhou stranu. Naštěstí jsem se udržela, srovnala ho a jela na druhou překážku. Během parkuru se naštěstí už nic zásadního nestalo a dojeli jsme ho v pohodě.

Tohle je prostě Juráškův jedinečný styl :) ;)

Následoval parkur do 60 cm. Toho jsem se zúčastnila na Jumbovi.
Jumbo je strašně šikovný. Skokan s obrovským srdcem, pro jezdce by udělal první poslední. Když jezdec zaváhá, on ho v tom nenechá. Proto mě mrzí, že jsem mu ten parkur trochu kazila :/, ale jinak jsme to zvládli v pořádku.


Další disciplínou byl parkur do 80 cm. Toho jsem se neúčastnila. Předposlední disciplína byla Mini-Maxi (také jsem nejela). Postaví se dva skoky za sebe (taková kombinace). První je úplně malinký, kavaleta. A druhý se postupně zvedá. Každá dvojice může jednou opravit, když shodí podruhé, vypadává. Je to divácky velmi oblíbená disciplína plná napětí a radosti. Přikládám pár fotek:
Kamarádka Kíťa se Šatanem

Lucka a velmi šikovný poník Beník


Vendy s Jumbem

Beník - skokan s obrovským srdcem!

Filip a Vlasta. Vlasta je přesný příklad toho, že chladnokrevníci také umí skákat a baví je to ;)



Vendy s Magnusem

Poslední disciplínou byl závěrečný dostih. Toho se bohužel zúčastnili jen jezdci z naší stáje. Zúčastnilo se nás celkem šest. Já jela na Juráškovi. Dostih probíhal na oraništi vedle jízdárny. Mohl mít tak 200 metrů, cca. Jurášek sprinty miluje a to také ukázal :). Do cíle jsme doběhli na krásném 2. místě :)!!!

Kdo má FB tak se může podívat na video z dostihu ZDE.

Po této disciplíně jsme se odebrali do stáje, tam jsme koně odstrojili, řádně odměnili a pustili do výběhu, kde se každý spokojeně vyválel :D (to dělají skoro pokaždé).
Počasí vyšlo nádherně! Účast byla hojná (na křížkovém parkuru jsme měli 27 dvojic!) a všichni jsme si závody moc užili :).
Děkujeme všem účastníkům, divákům, organizátorům a fotografům!

U některých fotek vidíte, že jsem je musela screenovat, protože mi sem nešly přiložit (mají více než 10 MB).

Všechny fotky naleznete ZDE (FB) a ZDE (Zonerama).

Komentáře

Oblíbené příspěvky