Miky

Ahoj, jak se máte?
U mě je to teď takový stereotyp. Ráno do školy, odpoledne buď kroužky nebo domů, pak učení a večer do postele :D.
Takže se toho nového moc neděje.
Viděla jsem u dvou blogerů ,,Blogerskou výzvu", tak se jí možná také zúčastním :-).

Teď je toho ve škole hodně, hlavně tento týden (i když jsme šli jen tři dny). Každý den písemka, někdy i více než jedna. Takže jsem fakt ráda, že jsou teď dva dny podzimní prázdniny :D :).

Možná jsem už psala, že podruhé chodím na taneční. 4.11. nás čeká prodloužená a 2.12. věneček.

Dnes po škole jsem byla vozit kočárek s malým Mikuláškem :-). Jsou mu 3 týdny.
Mám s ním fotku přesně, kdy mu bylo 14. dní <3.

Jak mě drží :3 <3!

A tady jsem upravila všechny fotky :-)


A ještě přikládám jednu z minulého týdne s kočárkem :-)


Už se těším, až zase pojedu :-). Je moc hodný, rád spí (jako já :D, to si budeme rozumět), takže to je na procházce pohoda :-).

Mějte se krásně a jestli jste ještě nečetli článek o našich jezdeckých hrách, tak si ho určitě přečtěte ZDE :-).

Komentáře

Oblíbené příspěvky