Jezdecké hry Veselíčko

Ahoj, v sobotu 23. září jsme se zúčastnili Jezdeckých her v nedaleké stáji.


Koníci šli obě cesty po kopytě.
Tam jsem bohužel na Juráškovi nejela (protože jsem měla 1. taneční), jela na něm kamarádka. Cestu zpět už jsem na něm ale absolvovala.
Začátek závodů byl ve 13 hodin. Sraz účastníků ve 12:30.
Mně končily taneční ve 12 :D, takže to byl mega rychlej přesun.

Disciplíny byly následující:
- jízda zručnosti do 10ti let
- jízda zručnosti od 10ti let
- krížkový parkur
- parkur do 60 cm
- parkur do 80 cm

Závodů (jízdy zručnosti) se zúčastnili i naši nejmenší. Některé z nich jsem buď vedla, nebo dávala pozor vedle (bez vodění).

Já jsem se účastnila tří disciplín: jízda zručnosti od 10ti let, křížkový parkur a parkur do 60 cm.

První dvě jmenované disciplíny jsem jela na Juráškovi. Poslední na Jumbovi.

V jízdě zručnosti jsem skončila na 5. místě.

Následoval křížkový parkur.
V této disciplíně jsme na Juráškovi jely dvě. Kamarádka jela přede mnou. Parkur zajela krásně a rychle. Když dojela, sedla jsem si na Juráška já.
Moc neskáču, mám z toho respekt (i z malých překážek). Ale troufla jsem si na to, protože jsem si doma pár křížků skočila.
Jurášek skákal pěkně (někdy ukázal i svůj styl = na překážku najede rychle, těsně před ní zastaví a skočí z místa :D), měli jsme snad nejrychlejší dosavadní čas. Zbývala nám poslední překážka. Najížděli jsme na ni, ale bohužel jsme uklouzli o bobek, který tam byl :(. Už jsem neudržela rovnováhu a spadla. Mrzí mě to. Nešlo mi o umístění, ale hlavně o to, pěkně dojet. Chvilku jsem ležela na zemi, bolely mě záda a trochu nohy. Za chvilku jsem se ale sama zvedla a po svých odešla z kolbiště. Nebylo to něco strašného. Jen jsem to nečekala a lekla se.

Jurda byl taky v pohodě. To je pro mě hlavní, že se nám nic nestalo.

Pak jsem se dlouho rozmýšlela, jestli mám jet ještě parkur 60 cm.
Nakonec jsem si řekla, že to zkusím. Hlavní cíl byl v pořádku dojet. Výsledek mi byl fuk.
Jela jsem na Jumbovi (ne kvůli tomu pádu. Na Jumbovi jsem to měla domluvené už před začátkem zavodů.)

Naštěstí se nám nic nestalo. Dojeli jsme v pořádku do cíle a já byla spokojená :). Samozřejmě ten pád mrzel, ale to byla blbá shoda náhod (i když jsem si to furt brala za vinu já - neprávem, vím to...)

Tady je video ze 60tky. Když se na něj koukám, tak vidím těch spoustu chyb. Áaaa :DDD...

V 60tce jsem se samozřejmě v TOP 5 neumístila, ale to mi VŮBEC nevadilo :-), ani jsem to nechtěla.
Poté následovala poslední disciplína - parkur do 80 cm. Toho už jsem se neúčastnila, ale podporovala jsem kamarádky ze stáje.

Pak jsme se vydali na cestu domů. Ta nám trvala cca hodinu a půl.
Ve stáji jsme koníky odstrojili, řádně pochválili za povedené závody (samozřejmě nechybělo něco dobrého na zub :)) a pak jeli domů.

Teď přikládám pár fotek.

Při pomoci nejmenším

S nejmladším účastníkem Martínkem




Se svěřenci při vyhlášení jejich disciplíny :)

Náš tým :) (nejsme všichni)

Fotky z mého absolvování závodů

Přicházím na start jízdy zručnosti

Při objíždění barelu

Při vyhlášení

Parkury

S Juráškem (ještě před pádem)

S Jumbem

Byly to super závody. Děkujeme pořadatelům :)!

V blízké době bude článek o našich závodech, které se konaly 1.10.

PS: Neodsuzujte mě prosím za velikost skoků. Jak už jsem psala- skáču málo a mám z toho respekt. Nemám zapotřebí skákat metr. Na to bych se opravdu neodvážila.

Mějte se hezky a u dalšího článku ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky