Téma týdne - "Stín za oknem"

Ahoj, myslím si, že už jsem o tomhle zážitku na blog psala, ale článek jsem nemohla najít, tak jej píšu znovu.
Tento můj zážitek se úplně hodí na tohle téma týdne. Tak se posaďte a pojďte číst.

Byla jsem asi ve druhé nebo třetí třídě. Mám svůj pokoj, do té doby jsem si nezatahovala žaluzie. Zvenku jsou vidět světla pouličních lamp, když se kouknete na zeď mého pokoje, vidíte tam stín okna, záclonu apod. Byla noc, spala jsem. Najednou jsem se probudila, převalila na bok, koukla na zeď a tam bylo něco divného... Byl tam samozřejmě stín okna, záclony, ale byl tam i stín POSTAVY. Za oknem někdo stál a špehoval mě...
Strašně jsem se lekla, hned jsem se otočila ke zdi a bála se. Myslím, že jsem slyšela hlasy. Chtěla jsem co nejrychleji utíkat za rodiči, vystrkovala jsem nohu zpod peřiny, ale vyklouznout jsem se neodvážila. Furt jsem si říkala, že mě určitě vidí!
Byla jsem ve stresu. Hodně dlouho jsem tam tak ležela, než jsem se odhodlala podívat se na zeď, jestli už stín zmizel. Když jsem se koukla, byl pryč. Bleskurychle jsem běžela do ložnice. Mamce zrovna zvonil budík...

Asi o týden později jsem šla v noci do vedlejšího pokoje, za oknem zase stála ta osoba a koukala dovnitř!
Hned jsem běžela za mamkou. Když jsme se vrátily, už byla pryč...

Když jsem se o tom bavila s Hančou, tak říkala, že osobu jednou také viděla...

Od té doby si zatahuji žaluzie. Tu osobu jsem potom už naštěstí neviděla, ale dlouho jsem se ještě bála...

Fakt nevím, co to mohlo být. Známí mi říkali, že se mi to určitě zdálo, ale to není pravda. Byla jsem při smyslech.. :(


Stalo se vám něco podobného?

Komentáře

Oblíbené příspěvky