Challenge ,,Jak šel čas" - odpovědi

Ahoj, nedávno tady byla Blogerská výzva (ZDE). Dívala jsem se, že mám zde také rubriky Moje Challlenge = challenge, které jsem vymyslela.
Ještě jsem ji nikdy nevyplnila, pouze položila otázky pro rančerky. Proto jsem se rozhodla, že ji vyplním :-).


1) Váš první a poslední Breyer, co Vám přišel + foto
První Annie a Andy (24.12.2012). Poslední Onyx (18.12.2016)

Annie

Andy

Onyx

2) Váš první a poslední Schleich, co Vám přišel. + foto
První Barny a Blesk (15.9.2013). Poslední Loa (17.3.2015)

Barny

Blesk

Loa

3) Kdy jste si založili Váš ranč (ne internetový)?
Tak to fakt nevím, ale asi někdy na jaře 2013

4) Kdy jste si založili Váš internetový ranč?
Přesně 24.4.2013 :-)

5) Co jste naposledy vyráběli na SCH a BH?
Ou ou ou, už dlooouho jsem nic nevyrobila :(. Ale naposledy to byly dečky, které jsem před rokem posílala rančerkám k Vánocům.

Dečky vypadaly nějak takto

6) Kolik máte SCH a BH?
7 BH (včetně jezdkyň)
11 SCH (včetně pejska, jezdkyně a pomocnice)

7) Co se zlepšilo na Vašem ranči?
Jelikož už ranč jako takový nemám (modely mám na poličce), tak nevím. Ale modely jsem v "opravdových" (vyrobených) stájích měla :-). Bylo to fajn, ale strašně se tam prášilo a zabralo to moc místa, takže teď jsou na poličkách.

Měla jsem to vymakaný :D

Věšáčky na uzdečky

Věšáky na sedla (suprová kvalita :D - zaostření -_-)

Vánoční výzdoba, všimněte si ale koberce :D

Tohle už bylo hodně vymakané! Všimněte si příbytku pro personál.

Teď to vypadá takto.

8) Co se zlepšilo na Vašem internetovém ranči?
Doufám, že jsem se zlepšila ve psaní i focení.

9) Jaké je Vaše první a poslední CMko? (= přemalovaný model)
CMko jsem dělala pouze jednou - Zilverado (Made in China :D).

Před

Po
Strašně dlouho mi nemohl uschnout, asi jsem měla špatné barvy.

10) Jaký je Váš oblíbený model BH a SCH?
To je těžké. Ke každému mám vztah, každý je originální.
Ale zkusím to. Z BH je to asi Dela. A ze SCH asi Loa.
Ale mám ke všem vztah a jsem ráda, že je mám.

Dela

Loa je na fotce nahoře :-)

To je vše. Doufám, že se Vám challenge líbila a po delší době je tady zase něco o modelech ;-).

Komentáře

Oblíbené příspěvky