Téma týdne - "YouTube a blog"

Ahoj, tohle Téma týdne se mi líbilo a proto na něj napíšu článek :-).


Blog teď bohužel upadá v zapomnění. Podle mě je to obrovská škoda, protože to je fajn doména.
Kvůli čemu to je? Kdo ví. Možná méně čtenářů, méně nápadů na psaní článků...
Já bloguji už od jara 2013, což je myslím docela dlouhá doba. Psaní článků mě stále neskutečně baví.
Teď je více IN YouTube. Proč? Je tam větší počet shledovanosti, můžete se při videích "vyřádit", máte svůj kanál, spoustu fanoušků, ale také haterů. Do komentářů píšou cca 9ti letí děti, kteří si myslí, že snědli moudrost světa a začnou vám tam nadávat. Je jim jedno, že jste klidně o deset, patnách let starší. Oni si připadají velcí, protože přes internet se jim přece nic nestane. Nikdo jim nic neudělá. Cítí se drsně.
Já bych na YouTube nikdy natáčet nechtěla. Proč? Jsem strašně stydlivá. Při sebemenší blbosti se dokážu vystresovat a mluvit před neznámými lidmi je pro mě nepříjemné a snažím se toho vyvarovat. Ano, je to špatně, ale snad se to spraví.
Neměla bych také témata na videa, nevěděla bych, jak zabavit fanoušky, kde natáčet apod. A co když jsem nemocná? Natáčet doma v pokoji, když mám chraplavý hlas? To by asi nebylo nic příjemného.
Také se člověk xkrát přeřekne, takže musí věty opakovat několikrát.
Umím psát rychle na počítači, ale obecně v počítači se moc nevyznám. Neumím stříhat videa, přidávat tam text, hudbu apod. Takže tohle by pro mě byla španělská vesnice.
Příprava videa - stříhání, hudba, přechody apod. zabírá spoustu času, určitě více než psaní článku.
Natáčení na YTB je teď hrozně IN. Natáčí skoro každé druhé dítě (jo, to jsem přehnala). Kdyby natáčeli něco smysluplného, ale oni natáčejí opravdové blbosti a myslí si, že jsou borci.

Nechci házet všechny do jednoho pytle. Znám spoustu dospělých vlogerů, kteří natáčejí smysluplná videa, ale bohužel se nemohou prosadit, protože je spoustu těch menších, kteří natáčejí sice větší blbosti, ale mají větší sledovanost... Bohužel to tak je a nic se s ním nedá dělat.
Blog je pro mě příjemnější prostředí. Sice je nás tady o hodně méně, než je vlogerů na YT, ale řekla bych, že jsme vyzrálejší. Nepíšeme si do komentářů nenávistné komentáře apod. Je to pro mě lepší, takové kamarádské prostředí. Jsem tady moc ráda a doufám, že tady ještě nějaký čas budu :).
Čas od času si nějaké to video od Youtubera pustím, ale je to opravdu výjimečné.
Na YTB samozřejmě chodím, poslouchám písničky, ale to je úplně něco jiného, než vlogování :-).
Jaký máte názor na blog a YouTube vy? Budu ráda, když se vyjádříte v komentářích :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky