Téma týdne - "Vzpomínky ze základní školy"

Ahoj, je tady zase téma, které se mi líbí. A tak proč na něj nenapsat článek, že :)?


Článek rozdělím na 2 části - první a druhý stupeň.

Ještě před tím bych chtěla říci, že máme opravdu veliké štěstí na třídní učitelky (i teď, na gymplu). Vždy jsme dostali ty nejhodnější :). 1. třídní učitelku jsme měli 1. a 2. třídu, další 3.-5., na 2. stupni jsme měli celé čtyři roky jedna a tu samou a teď na střední máme také čtyři roky jednu.

První stupeň ZŠ
Do školy jsem se samozřejmě jako každý budoucí prvňák strašně těšila :D. Se ségrou Hančou jsme seděly spolu v lavici. Hned, když jsme přišly ze školy, dělaly jsme si úkoly :D a těšily se na další den.
Takové nadšení samozřejmě po nějaké době upadlo. Ale bylo to krásné.
Bohužel na 1. i 2. stupni jsem začila šikanu (na 2. i kyberšikanu), ale nechci se k tomu vracet...

Druhý stupeň ZŠ
Hanča přemýšlela o osmiletém gymnáziu. Já jsem tam jít nechtěla. Nakonec jsme zůstaly (naštěstí) spolu. Obě jsme moc rády, že jsme šly na 2. stupeň. Naučily jsme se tam toho opravdu hodně. Bylo to tam super.
(1. třídu jsme seděly spolu v lavici, potom nějak každá zvlášť. V 8. a 9. myslím zase spolu a teď na gymplu druhým rokem také spolu :). Učitelé - gympl - to měli težké, ale už se nám naučili rozeznávat. I když si myslím, že někteří jen podle místa :D.)
Naučila jsem se tam psát na klávesnici, účastnila jsem se soutěží v psaní na PC. Dosud mě to strašně baví!
Se školou jsme jeli na vánoční Vídeň a Drážďany.
Chodili jsme do přírodovědného kroužku GLOBE, díky kterému jsem poznala blogerku Sonču.
Měla jsem tam dobrý vztah s učiteli. (Gympl je ve stejné budově jako ZŠ, takže se vídáme).
Začal mě bavit dějepis, čeština...
Účastnila jsem se různých soutěží, olympiád...
Začátek byl samozřejmě těžký (zvykání si po každé hodině se stěhovat, více učiva apod...), ale zvykla jsem si. Pak byla bohužel ta šikana a kyberšikana, ale to už je naštěstí za mnou. Už to nikdy nechci zažít...

Na základní školu mám krásné vzpomínky. Jsem moc ráda, že jsem mohla chodit na tu, na kterou jsem chodila =).
Nedávno jsem psala článek, jaké změny pociťuji na gymplu, které nebyly na ZŠ. Jestli máte chuť, budu ráda, když si článek přečtete ZDE :).

A jaké zážitky máte na základku vy :)? Budu ráda, když se vyjádříte v komentářích.

Komentáře

Oblíbené příspěvky