Novinky

Ahoj, vítám Vás u dalšího článku :-).

Dnešní článek bude takový deníčkový.

Sobotu jsem měla nabitou. Ráno jsem s taťkou odvážela naše koníky na Hubertovu jízdu, která se konala v Dešné. Byl tam i nejlepší český vozataj Jiří Nesvačil ml.! Viděli jsme jeho krásné kladrubáky i nejkvalitnější vozíky!
Ochutnali jsme jejich výborné zákusky, našim jsme popřáli hodně štěstí a jeli zpět domů, protože ve 14 hodin mi začinala prodloužená.
Na prodlouženou holky mají za úkol vyrobit 5 stužek a koupit dárek. Při prodloužené jsou dámské i pánské volenky, tudíž když je dámská volenka, dívka si vybere kluka a připne mu na klopu stužku. Klukovi, se kterým jsme šli slavnostní nástup dáme dárek. On nám dá růži. (Byla sranda tančit s růží mazurku :D). Kluci nemají stužky, ale korále. Je to stejný princip jako u stužek :-).
Já jsem tančila hlavně s Romanem. Ten mi dal také růži a já jemu dárek.
Prodloužená byla od 14 do 17 hodin (o hodinu déle než klasické kurzy).
Na prodlouženou se mohou přijít podívat rodiče. Jsou i gardevolenky (dítě vyzve rodiče).
Na konci prodloužené se vyhodnocoval největší počet stužek a korálů.
Já měla 6 korálů, byla jsem mezi těmi, co měly více a tak jsem dostala sladkou odměnu :-). Vyhrála to ségra Hanča, ta jich měla 9 :-). Nejlepší kluk měl také 9 stužek.

Tančila se mazurka, jive, cha-cha, bačata, frigo, waltz, valčík (největší sebevražda :D - málo místa, moc lidí), tango, polka a spoustu dalších tanců. Také jsme se při prodloužené naučili nějaké nové tance.

Bylo to fajn odpoledne, ale strašně mě na konci bolely nohy z lodiček :D.

Večer šli kluci úspěch z tanečních (= přežili to) zapít :D.

2.12. máme závěrečný věneček (také budu tančit s Romanem), tak snad ukážeme to nejlepší, co v nás je :D.

Přikládám jednu společnou fotku. Je cca měsíc stará.



V neděli v poledne jsem jela na koně. Prvně jsme trénovali kroužek a potom jsem si sedla a jela jsem s Juráškem cválat. Bavilo ho to, jako vždycky :-).

Dnes jsem měla klavírní koncert. Bohužel rozlučkový :'( - naše moc hodná paní učitelka, kterou jsme měli strašně dlouho, odchází na mateřskou dovolenou. Budeme mít nového pana učitele. Ale p. učitelka se zase v září vrátí, tak se moc těšíme :)!!!
Hrála jsem čtyřručku s Hančou (Waltz) a pak sama zpaměti Vltavu :-). S koncertem jsem spokojená. Chyby tam samozřejmě byly, ale šlo to. Já jsem strašný nervák, takže to prožívám x-krát víc než ostatní. No jo, to jsem já. Všechno si vždycky strašně beru.

A jak se máte vy? Já už se zase těším na víkend, protože učitelé dohání známky a tak píšeme jednu písemku za druhou :/...

To je pro dnešek vše. Mějte se krásně, ahoj :-)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky