4.4. jarní fotky

Ahoj, kolik u vás bylo koledníků? U nás 24. Poslední přišli o půl čtvrté odpoledne :D. Tradice jako polévání po 12té hodině nedodržujeme :D. To bysme museli polít půlku koledníků :DD.


Jak si užíváte jaro? Já jaro miluji :). Je krásné počasí, všechno roste a hned je člověku veseleji :).
Minulý týden (přesněji ve středu a ve čtvrtek) jsem byla fotit. Ve středu jsem šla na babiččinu a dědovi zahradu, tam jsem něco vyfotila, potom jsem vyfotila kozy a kůzlátka v naší ulici a potom jsem šla do lesa za naším domem. Celé album ze 4.4. ZDE!
Přikládám malou ukázku :).

Bledule


Všimněte si té včely :))



Kůzlátka :). Ten večer, kdy se narodily jsem je slyšela:))

Jak zívá :DD

Našlo si pěkné místečko na seně :D


Skvělá vyhlídka na naše město :)


V lese jsem našla padlý strom

Z jiného úhlu

Tři kříže


Cesta ke křížům vede uprostřed dvou stromů :)

Fotky ze čtvrtka (tj. 5.4.) si pro Vás nechám do dalšího článku :). Jen prozradím, že budou ze zámeckého parku. Tak snad se máte na co těšit.
Včera jsem skákala přes atletické překážky před domem (u nás je slepá, takže skoro nic nejezdí a můžu si je normálně vytáhnout na silnici - je to super). No, o druhou překážku jsem škobrtla a ošklivě upadla :(. Na asfalt... Byla to taková rychlost. Bolelo to... Mám odřené obě dlaně (pravou víc) a koleno. Naštěstí se mi nic vážnějšáho nestalo. Pokračovala jsem v tréninku (bohužel u nás není žádný atletický kroužek, takže trénuji sama), ale hodně jsem se bála a překážky často obíhala :/. Musím počkat, až se mi to zahojí, pak už se snad tolik bát nebudu.
Chci, aby se mi ruka uzdravila do soboty, protože jedeme s koníky na distanční jízdu, tak aby mě při držení otěží moc nebolela. Tak uvidím. Pak o distanční jízdě samozřejmě napíšu článek :).
To je pro dnešní článek vše. Mějte se krásně, ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky