5.4. v parku

Ahoj, jak už jsem psala, byla jsem fotit i druhý den, tj. 5.4., což byl čtvrtek. Ve čtvrtek mám ve škole celkem 9 hodin, ale mám to tak blbě rozvržené, že mám 4 hodiny, pak 3 hodiny volno a pak 2 hodiny tělocviku. Tak jsem o volných zašla do parku a něco nafotila :). Sluníčko bohužel vykouklo jen někdy, ale snad se vám budou fotky aspoň trošku líbit.

Malá ochutnávka




Spousta návštěvníků se dohaduje, jestli je náš zámek zelený nebo modrý. Co myslíte? Já myslím, že zelený :)





V zástupu :D

Všude samé jaterníky :)


Na trávníku jsem viděla spát kačera s kačenou :)





Kačer se probudil, zkontroloval situaci a spal dál :D



Jako poslední fotku přidávám náš zámek s věží, na které jsem pracovala - a budu pracovat i tento rok :)

No a pak jsem šla na dvouhodinový tělocvik :D.

Celé album najdete ZDE!

To je pro dnešní článek vše! :)

Mějte se hezky!

Komentáře

Oblíbené příspěvky