Distanční jízda

Ahoj, v sobotu 14.4. jsme se s koníky účastnili distanční jízdy (jede se po označené trase ve dvojicích na čas) v nedaleké stáji. Já jela na Juráškovi. Jeli jsme po kopytě. Jelikož v pátek byla bouřka, tak jsme se báli, aby na sobotu vyšlo počasí, naštěstí vyšlo. Svítilo sluníčko. I jsme se spálili :D.

Ráno jsme koníky vyčistili a vydali se na cestu. Pole byly po bouřce hrozně zmáčené. Vypadaly jako pláž. Když jsme dorazili na místo, bylo ještě cca 45 min. do startu. Nechali jsme koníky pást, aby se posilnili na závod. Já jsem jela ve dvojici s Luckou, která měla kobylku Mášu. Máša byla na svých prvních závodech. Naše dvojice vyjela jako předposlední. Byla to super vyjížďka :). Bohužel jsme nějakou dobu bloudili, jinak bychom měli lepší čas, ale nakonec jsme dojeli zdárně do cíle :). Máša byla moc hodná. Jurášek samozřejmě taky, ale to je už dlouholetý profík.

Trasa byla dlouhá cca 10 km. Jeli jsme ji necelou hodinu a půl.

Umístili jsme se na 4. místě. Obě jsme byly moc rády, že jsme v pořádku dojely, Máša si odbyla super premiéru a moc jsme si to užily :).

Hanča s Colinem byli první :).

Po vyhlášení jsme jeli domů. Dohromady jsem ten den v sedle strávila 6 hodin :O :D!! Mám ještě takové staré sedlo, takže mě hrozně bolel zadek :D.

Byly to fajn závody a moc jsme si je užily :).

Přikládám fotky :).

Jurášek <3




Hanča s Colinem


Všichni jsme měli klubová trika :))

Máša s Luckou. Máša vypadá jak čertík :D 3:-)

Poslední minuty před startem. Pitný režim je důležitý :D ;)

Jurášek s Mášou jsou připraveni

Po startu

Na vyhlášení






LL tým :D - Lenča a Lucka

Hanča s Colinem a kamarádka s Magnusem získali 1. místo :)

6.5. bude distanční jízda u nás :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky