5. Mutišovské řemeslné trhy

Ahoj, v sobotu 21.4. se ve vesnici, kam jezdíme na koně, konaly 5. řemeslné trhy.

Jak probíhají? Po celé návsi jsou rozmístěny stánky s ručními výrobky. Nechybí kabelky, náušnice, bylinky, dřevořežba, trdelníky, trika, malování na obličej, kovář... a další. Vše, na co si vzpomenete :). Tato akce se těší vždy velké oblibě a chodí na ni opravdu velký počet návštěvníků. Vesnička je to malá, ale ten den je tam doslova narváno. Když jdete po silnici, kochat se stánky, je plná lidí. Akce začínala ve 13 hodin.
V pátek probíhaly závěřečné přípravy. Pomáhali jsme - tloukli jsme kolíky s čísly stánků. A víte, kolik bylo stánků? 70!!!
Na trhy chodíme každoročně s koníky vozit děti. Je to super. Jen sejdeme dolů na náves, kde chodíme pod duby.
Přijela jsem ve 12 hodin vlakem. Na návsi už bylo tolik lidí! A to ještě do začátku zbývala hodina. Šla jsem na koně, připravila jsem si Juráška. Chvilku před 13 hodinou jsme šli dolů na náves, kde jsme měli své místo na vožení. Celkem jsme vzali 6 koníků. Pět na vožení a mladou Mášu na okoukání. Chodila a koukala se, jak to na akcích chodí :).
Počasí vyšlo nádherně! Lidí bylo plno. Koníci byli hodní. Přikládám pár fotek :). Fotky jsou od kamarádky.

Já a Jurášek


Jumbo

Všechny fotky od profesionálního fotografa naleznete ZDE. Pro jejich velké rozlišení mi sem nejdou přidat.

Komentáře

Oblíbené příspěvky