Co je nového?

Ahojte, tento článek bude spíše takový informační. Co jsem v poslední době dělala a na co se chystám.
Minulý týden jsem byla 3x na tenise! (Normálně chodím 2x - čtvrtek, neděle). Byla jsem se známou v úterý a pak 2x s trenéry - čtvrtek, neděle. Se známou jsme šly až večer. Před tenisem jsem měla hrozný hlad, tak jsem si dala krajíce chleba. Obrovská chyba! Na tenise jsem nemohla běhat, měla jsem křeče, bylo mi špatně, polil mě studený pot, musela jsem 2x na záchod, no hrůza. To se mi ještě nikdy nestalo. Takže už před sportem nikdy nebudu jíst :D.
Ve čtvrtek se mi na tréninku stala taky jedna zajímavá příhoda. Při forhandu mi rupnul výplet :D. To se mi stalo poprvé. V neděli jsem už měla nový. Krásný, červený <3! Moc se mi líbí :3. Hodí se mi k raketě a potítku (červeno-černé). Takže to jsou takové příhody s tenisem :D. Dnes jsem byla znovu a v neděli jdu také. Moc se těším. Baví mě to a naplňuje :).
Nový výplet

V neděli jsem byla v poledne na koních (ano, po tenise jsem šla ještě na koně :D). Jely jsme s kamarádkou na vyjížďku a zrovna jsme si říkaly, jak bude hezké, až bude sníh. Domů jsem přijela o půl čtvrté. A co se stalo? O půl páté začalo sněžit :D :). První letošní sníh. Sněžilo celý večer, takže napadlo vcelku dost. V pondělí to tálo, ale v úterý odpoledne zase sněžilo. Teď už je ale skoro všechno roztáté :/. Je u Vás sníh?

Včera bylo na naší škole ,,Odpoledne pro páťáky". Ségra Hanča byla v biologii, kde ukazovala malé korýše v mikroskopu. Šla jsem se tam za ní podívat. Akce byla od 15 do 18 hodin. A co se stalo? Nakonec jsem tam zůstala celou dobu :). Dostala jsem úkol - ukazovat dětem filtraci. Na tabletu si ji pak mohli sestavit (stojan, trychtýř s filtračním papírem) a zamíchat v kádince nějakou směs. Biologie a chemie byla dohromady. Bylo to fajn :).
Na obrázku může být: 4 lidé, smějící se lidé
Naše parta :D

Každý rok jezdíme na Vánoce s rodiči do Prahy, abychom se podívali na vánoční Prahu. Tento rok máme tuto akci naplánovanou na 8.12. Nakonec ale pojedeme do Prahy už i tuto sobotu. Proč?
Hanču baví hodně biologie. Psala esej o buňkách a na Karlově Univerzitě ji vybrali, aby v sobotu přijela na seminář, který se koná od 9 do 17 hodin. Budou dělat různé pokusy apod. Mezitím se projdeme s rodiči po Praze. Beru i foťák, tak snad budou nějaké fotky ;).

To je pro dnešní článek vše. Mějte se krásně, ahoj!

Jestli jste ještě nečetli můj článek o letošním atletickém kempu se Zuzkou Hejnovou, klikněte TADY.

Komentáře

Oblíbené příspěvky