HESU kemp Sušice 11.-14.10.2018

Ahoj, 11.-14.10. jsem se zúčastnila atletického kempu se Zuzkou Hejnovou.
Zuzka Hejnová je česká reprezentantka v běhu na 400 metrů překážek, dvojnásobná mistryně světa. Má svou akademii HESU, se kterou pořádá několikrát ročně atletické kempy. Na kempu jsem byla již potřetí (články z 1. kempu ZDE a z 2. ZDE), ale poprvé čtyři dny. Bývaly od pátka do neděle, tentokrát jsou už od čtvrtka.
Letošní podzimní kemp se konal v Sušici. Popíšu Vám zde každý den.

ČTVRTEK
Na kemp jsem přijela v 15 hodin. Byla jsem tam jako 2. účastník :D. Jelikož jsme se nevešli všichni do jednoho hotelu, musely jsme my spát v jiném, ale ten byl jen 100 metrů odtud. Na jídlo jsme docházely. Při příjezdu jsem dostala svůj balíček, kde bylo mimo jiné i tričko, které dostávají všichni účastníci kempu. Pak se čekalo, až přijedou ostatní. Mezitím jsme připravovali atletické pomůcky na stadion. Když přišli ostatní (na kempu nás bylo i s trenéry asi 42) začala 3-fázová Kanadská rozcvička. Dělali jsme při ní různá protahovací cvičení. Při jednou cvičení (cval stranou a přitom tleskání s kamarádem) jsem byla se Zuzkou :-).
Sušice - náměstí

Po večeři byly seznamovací hry.
V deset hodin se odevzdávaly mobily. Stala se mi taková nepříjemná věc. Bylo krátce před 22. hodinou, šla jsem do druhého hotelu odevzdat mobil. Hned jsem se vrátila, mohlo to trvat tak 3 minuty?, ale ejhle. Chtěla jsem otevřít branku a dostat se do penzionu, ale branka byla zamčená! Musel ji někdo stihnout zamknout za tak krátkou dobu. Klíče jsem s sebou neměla, to mě nenapadlo. Tak jsem si stoupla pod naše okna a volala. Zase tolik křičet jsem nechtěla, protože už byl noční klid, ale byla jsem fakt zoufalá. Asi po 5 minutách mě kamarádka naštěstí uslyšela a pustila mě. Díky moc! Od té doby jsme si už radši neustále braly klíče :D.
Tričko tohoto kempu :-)

PÁTEK
Každé ráno jsme před snídaní poklusem běželi na stadion pozdravit sluníčko. Dopoledne se šlo na stadion, běhaly se vytrvalostní úseky - vteřinky. 3x40 s, 3x50 s, 4x30 s. Mezi jednotlivými úseky se házelo medicimbalem. Dále jsme běželi na čas 50 m a skákali přes švihadlo.
Vedle trenérky Dany

Odpoledne se šlo na fotbalový stadion a hrály se hry. V 17 hodin byl na programu bazén, kde jsme byli hodinu a půl.
Po večeři jsme se seznámili s programem na další den a šly na penzion.

SOBOTA
Ráno pozdrav Slunci, snídaně. Dopoledne stadion, kde jsme hráli prvně hry a potom házeli medicimbalem. Pak jsme dělali různá cvičení na překážkách. Po svačině se šlo na zimní stadion bruslit.
Já v černé mikině


Po obědě byl 40 minutový odpočinek a pak se šlo na rozhlednu Svatobor, odkud startovali paraglaidisté. Super zážitek :-).





Sušice

Cestou dolů jsme potkali výběh s krásnými koníky a hříbátky

V penzionu jsme se převlekli a šli na ostrov, kde se opékali buřty. Přitom se zpívaly písničky a hrálo na kytaru. Za tmy se šlo spát. Byl to nejnáročnější den.
Já ve fialové bundě a brýlích

NEDĚLE
Dopoledne jsme šli na stadion, kde se měřily 3 cvičení na čas (,,medvídek" - držení se na rukách, stojka na hlavě a hvězda s jednou rukou a nohou na zemi). Potom jsme běhali rovinky a dělali různá posilovací cvičení. Pak byla svačina a focení. Po dvou letech jsem se znovu vyfotila se Zuzkou a Danou. Tak co, je to rozdíl :-)?
Třeba mě najdete :D

Tady už asi jo :-)))

2018


2016

Odpoledne byl HESU Spartan race (týmový závod). Bohužel jsem se ho nemohla zúčastnit, protože jinak bych nestihla autobus. Ale na začátku jsem aspoň fandila :-). Náš tým vyhrál a celkově jsme se umístili na 2. místě :-)!
Autobus mi jel v 15:25. V 18:20 jsem byla v Č. Budějovicích, kde jsme měla 45 minut pauzu a ve 21:05 jsem byla doma :-). Cesta skoro 6 hodin a stála mě 60 Kč :D. Slevy pro studenty jsou super.
Bylo to skvělé! Moc jsme si to užila. Tělo mě samozřejmě bolelo, ale ne dlouho. V pondělí jsem šla na nultou hodinu (tj. 7:05) normálně na dvouhodinovku tělocviku :D :-).
Poštou mi přišel od Zuzky balíček, kde byly věci, které jsme nedostala na závěrečném vyhlášení včetně medaile. Děkuji <3!


Všechny fotky ZDE. Video z kempu:

Jsem hned na začátku vedle Zuzky trenérky Dany, pak se Zuzkou v čase 5:03 a ještě někdy se tam mihnu :-)).
Doufám, že se ještě na jeden kemp podívám, protože bych tam chtěla vzít kamarádku, která moc dobře a ráda běhá :-).

Komentáře

Oblíbené příspěvky