Vánoce

Ahojte! Vítám Vás u prvního článku v roce 2019.
Jak jste si užili Vánoce a co jste dostali :)?


Já jsem si je užila skvěle. Byla skvělá rodinná pohoda. První svátek vánoční jsme byli u babičky a večer k nám přišla teta. Druhý svátek vánoční přijel strejda s rodinou a navečer jsme šli k tetě my.
Co jsem dostala? Doma jsem dostala mou vysněnou první zrcadlovku :3 (Nikon D3400)

SPLNĚNÝ SEN <3!!!
Dostala jsem k ní i knížku o focení, takže pilně studuji, abych se zlepšovala :). Fakt je to něco jiného než kompakt. Tam je možností!

U babičky jsem dostala rádio <3! Také jsem si ho přála :). A u tety jsem dostala osušku se svým jménem. Je ušité na přání. Nádhera :). Např. na koupališti budu hned vědět, která je moje :). Také jsem dostala nádhernou svíčku andělíčka s diodou, která po rozsvícení začne měnit barvy :). Rozsvěcovat ji ale asi nebudu. To je škoda :).


Červený set už jsem vyzkoušela :)

Pár fotek ze zrcadlovky:


Snad se Vám líbí i náš letošní stromeček :)



Stromeček u tety

Jinak jsem u Peťul vyhrála v soutěži o malé kostky Waterdrop do nápoje. Jsou moc dobré. Děkuji :)!


Od Hrušky jsem dostala krásné pohledy k narozeninám a k Vánocům. Moc děkuji <3!

Doufám, že jste si Vánoce také užili :).

PS: Chtěla jsem se zeptát Vás, co píšete na blog.cz a do článků přidáváte fotky ze zrcadlovky. Jde Vám to? Mně právě ne :(. Musím si fotky poslat přes FB a zkopírovat je. Ze složky na počítači mi to nejde :(.

Komentáře

Oblíbené příspěvky