Víkend+turnaj

Ahojte, víkend před Vánoci jsem měla hodně nabitý.


V sobotu jsem chtěla jet na koně, ale pršelo, takže jsme to zrušili. Po 17. hodině jsem na náměstí prodávala mošt při živém betlému. Naštěstí se počasí uklidnilo. O půl osmé jsem nasedla na vlak směr Telč, kde jsem se sešla s nemocným kloučkem a jeho maminkou (už jsem ho nich nedávno psala, když byli u mě na koních) a šli jsme do čajovny. Bylo to moc příjemné posezení :).
V neděli jsem jela na koně, kde jsme měli takovou vánoční besídku. Všechny koníky jsme vyčistili, vzali je na ruku na procházku, dali jim něco dobrého na zub a potom si předávali dárečky. Bylo to také moc fajn :). Přikládám fotku s Beníčkem.

Škoda, že je rozmazaná :(.

Na Vánoce samozřejmě nebyl sníh. Klasika :(


V šest hodin holky nasedly na koně a jelo se do Slavonic na Betlémské světlo. Dělali jsme tři krále na koních. Já jsem jela do Slavonic autem, protože jsem tam musela být dřív. Dělala jsem totiž černého :D. Takže pěkně napatlat od sazí :D. Jela jsem na Juráškovi. Bohužel cestou domů vydatně pršelo, takže jsme byli zmoklí na kost.


Jsem pěkná, co :D?


Na obrázku může být: 2 lidé, jdoucí lidé a stojící lidé

Na obrázku může být: 3 lidé, smějící se lidé, kůň

Na obrázku může být: 2 lidé, stojící lidé a venku

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a kůň
Jurda :) <3

Na obrázku může být: 1 osoba, směje se, stojí, kůň a venku

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stojící lidé, dav a uvnitř
Slavonice

Na obrázku může být: 3 lidé, uvnitř
Najdete černého :D?

Ve středu 19.12. jsem se zúčastnila turnaje ve stolním tenise. Celkem jsem hrála 5x. 3x vyhrála a 2x prohrála. Měla jsem setbol, ale bohužel jsem ho neproměnila, což mě mrzí :(. Nakonec jsem byla 4. a v týmech jsme byli 1. :) Kluci i holky. Vítězství jsme obhájili. Takže jsme si vázy (poháry) zase odnesli :D. Bylo to fajn dopoledne :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky