Jihočeská města

Ahoj, v sobotu 29.12. jsme se vydali na návštěvu za bratrancem k Táboru. Bylo to moc příjemné odpoledne, ale o tom psát nechci. Cestou domů jsme se zastavovali v jihočeských městech na vánoční výzdobu. Pojďme si konkrétní města představit. Foceno zrcadlovkou.
Fotky z vánočních Dačic a Slavonic z kompaktu v minulém článku ZDE.


Začneme Táborem. Na internetu jsem četla, že tam mají nejhorší vánoční strom v republice. Tak jsem byla zvědavá. Jak bych ho hodnotila? Myslím, že tento titul má zaslouženě :D (omlouvám se všem obyvatelům Tábora). Nepravidelný, suché větve, osvětlení random naházené. Vršek ještě jde, ale spodek... Co myslíte?



Hezké bylo osvětlení před kostelem, ale když jste přišli zblízka, klidně nesvítily celé řady :(

Hvězdy na světlech měli hezké :)


Dále jsme jeli přes naše okresní město - Jindřichův Hradec.
Moc se mi líbí :)


Dále jsme zavítali do Nové Bystřice, kde mají vždy náměstí krásně nazdobené.



Hrátky se světlem. Která je podle vás lepší? Tahle se mi líbí, ale mrzí mě, že není vidět špička věže (je tam, ale je černá).






Další zastávkou byly nedaleké Slavonice, které jsem navštívila 14.12., ale s kompaktem. Přidávám fotky na porovnání se zrcadlovkou.


U zrcadlovky je super, jak si můžu hrát se světlem :).




A jako poslední sem přidám naše město. Fotila jsem ho sice jiný den, ale to nevadí.

Pohled zdola na světýlka


Městská věž

Dolní náměstí



I se stromečkem

Nazdobená kašna




Radnice



Jak moc dělá světlo :)

Doufám, že jsem Vás nezahltila fotkami a některé se Vám líbily :).

Komentáře

Oblíbené příspěvky