Biatlonové závody

Zdravím Vás, o víkendu 1.-2.6. se v nedalekém biatlonovém klubu konal 1. Český pohár v letním biatlonu žactva, dorostu a dospělých. (Takže se tam sjeli všichni závodníci z celé ČR. To bylo lidí! Každý den závodilo přes 400 soutěžících.) O tomto klubu jsem již několikrát psala. Jezdím se tam koukat na závody a v zimě se účastním závodů pro veřejnost. Ani tyto závody nebyly výjimkou, přijela jsem až v neděli, ale maximálně si to užila. Byl krásný slunečný den. A co jsem dělala? Nezávodila jsem, to fakt ne :D. Fandila jsem domácím biatlonistům a fotila :). Domácím se moc dařilo. Celkem 16x stáli na stupních vítězů!! V sobotu byly na programu vytrvalostní závody a v neděli sprinty. Přidám sem pár fotek. Snad se Vám budou líbit a navodím trochu atmosféru závodu. :)

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dítě a venku


Na obrázku může být: 1 osoba, stojí, strom, boty, dítě, venku a příroda

Na obrázku může být: 1 osoba, stojí a venku

Na obrázku může být: mrak, obloha, strom, venku a příroda
Na střelnici bylo plno :)

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, mrak, obloha, strom, venku a příroda
Při polední pauze na ní nebylo ani živáčka

Na obrázku může být: strom, venku a příroda
Areál se nachází kousek od hradu Landštejn a přesně pod landštejnskou přehradou, ze které máme pitnou vodu

Na obrázku může být: obloha, strom, venku a příroda
Seběh ke střelnici

Na obrázku může být: mrak, obloha, tráva, strom, hora, venku a příroda
Nejvyšší bod na trati - vzadu je vidět obce Staré Město pod Landštejnem :). PS: Na tom poli jsem v zimě běžkovala :D

Na obrázku může být: 1 osoba, stojí, dítě, strom, boty, venku a příroda

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, strom, rostlina, boty, venku a příroda
S klukama jsme stavěli domečky pro skřítky :)

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, venku a příroda

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, sportující lidé, sedící lidé, venku a příroda

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, strom, obloha, tráva, venku a příroda

Na obrázku může být: 1 osoba, strom, obloha, venku a příroda
Společné foto po vyhlášení

Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, sportující lidé, strom, obloha, venku a příroda
A sprška :D. Ještě, že jsem měla foťák :D

Na závěr můj soustředěný výraz :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky