Víkendovka

Ahojte, od pátku do pondělí (14.-17.6.) jsem se vydala s dětmi na víkendovku do nedalekých Slavonic. Děti jsou to už odrostlejší (2. stupeň) a jsou moc fajn. Byla jsem tam klasicky nejstarší a nejmenší :D... Co jsme tam dělali? To Vám povím v tomhle článku.

Sjeli jsme se v pátek po 17. hodině. Bylo nás celkem 8 + hl. vedoucí. Nasedli jsme do dvou aut a vydali se směr Jemnice, kde probíhal tradiční Barchan (historické slavnosti města). Hlavní vedoucí musel odjet, tak jsem se o děti starala já :D. Nechtěla jsem je vodit za ručičku, aby si to také užily, a tak jsem jim dala své tel. číslo a každou hodinu jsme se scházeli na určeném místě, abychom si řekli, jestli je všechno v pohodě.
V Jemnici mám dost spolužáků, takže jsem se tam s nimi sešla. Na atrakce chodily děti, já jsem nakonec na žádnou nešla. Procházela jsem se, kupovala jídlo a pití :D. Byli jsme tam až do večera. Slyšeli jsme i kousek koncertu kapely Walda Gang. Když jsme dojeli do Slavonic, tak jsme šli hned spát, protože jsme byli dost utahaní :D.
V sobotu dopoledne jsem šla nakupovat. Udělali jsme si k obědu řízky, ale doma jsme neseděli, zbaštili jsme si je pěkně u vody. Já s děckama jsme nasedli na kola a jeli do nedaleké vesnice k rybníku, hl. vedoucí dojel autem, vezl oběd a dvě nafucovací lodě. Byla to krásná projížďka, bylo super počasí, děcka poslouchala. U vody jsme strávili 5 hodin :D. Byla to pohoda. Koupali jsme se, jezdili na loďkách, dělali závody, na hodinu jsem usnula a nehorázně se spálila Rozpačitý, ale jinak všechno super. Cesta domů byla také v pohodě. Na náměstí jsme si došli na zmrzlinu a večer se na zahradě grilovalo.
Neděle byla odpočinková. Dopoledne jsem vařila kuře (velkej úspěch :D pro tolik lidí) a odpoledne mi holky namazaly na spálená záda bílý jogurt - prý to pomáhá :D. Tak jsem pak 3 hodiny ležela na posteli, aby mohl působit. Pak jsem se šla umýt. Myslím si, že nějak extra moc to nepomohlo, ale tak aspoň pro lepší psychický pocit... :D Hrozně mě štve, že jsem si doma zapomněla mléko po opalování :/. Večer se hrály hry - Česko a Krycí jména, znáte?
V pondělí jsme dopoledne nasedli na kola a jeli krásnou cyklostezkou ze Slavonic do Rakouska. Dojeli jsme do cca 10 km vzdáleného Dobersbergu, kde jsme se mohli podívat do krásného kostela. Zpět jsme přijeli o půl jedné. Udělali oběd, pak byl chvilku odpočinek a potom pomáhali hl. vedoucímu s vyklízením jedné budovy. Pak si pro mě přijel taťka a jela jsem domů. Byla to super víkendovka na kterou budu moc ráda vzpomínat! Doufám, že nebyla poslední.

S lodí...

... a zase nic nedělám :DDD vedla jsem je jak koně :D

Rybník. Odpoledne u něj bylo dost lidí :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky