Kroměříž

Ahoj, ve čtvrtek 30.5. jsme se školou navštívili Arcibiskupské zahrady v Kroměříži. V těchto zahradách už jsem byla s rodiči, ale je to hodně dávno, takže jsem si to pamatovala jen matně.

Od školy jsme vyjížděli v 7 hodin. Cesta trvala cca 3 hodiny. Autobus nám zastavil hned u zahrad. Tam jsme měli hodinu rozchod. Trošku mě zamrzelo, že květiny do okrasných obrazců zrovna začínali dávat, takže ve většině nebyly. Ale jinak to bylo fajn. Vyšli jsme i nahoru na vyhlídku. V zahradě roste velmi zajímavý strom - liliovník tulipánokvětý, na který nás den předem upozornil děda, že ho tam najdeme. Zrovna kvetl. Je to prostě strom, na kterém kvetou tulipány :D. Moc zajímavé. Uvidíte na fotkách :). Dále tam byly i dvě rostlinné bludiště a několik fontán. Když vše kvete, tak je to určitě moc krásné.
Říkali, že má být hezky, ale na východě mohou být srážky. U nás na jihu bylo celý den krásně, ale v Kroměříži jsme měli bundy a chvílemi pršelo, ale ani to nám nezkazilo super výlet.
Po návštěvě zahrad jsme se přesunuli do zámeckého parku (byly tam i opičky, pávi, králíčci, ale já jsem je bohužel neviděla, což mě mrzí :(), kde byl 2 hodiny rozchod. Chvilku jsme byli v parku a pak šli na náměstí. Zrovna začalo pršet, tak jsme se schovali pod podloubí na lavičky. Spolužačka našla, že nedaleko náměstí má být kočičí kavárna, kde otvírají ve 13 hodin. Půl hodinky jsme počkali a vydali se tam. Byli jsme tam jako první. Kdo má rád kočky, tak je to pro něj ráj. Kočky všude. Přítulné. Skočí na tebe, na věci, někdy i na stůl. Mně kočky nevadí, takže to bylo fajn. Akorát při jídle by mi to asi docela vadilo :D. Ale když se pohybovaly po stole, neshodily ani skleničku, asi jsou naučené :D. V kavárně jsme tedy strávili zbytek rozchodu. Poté jsme šli na autobus. Byl to super výlet :). Teď je čas na fotečky :).




Křížená mandarinka s citrusem :D






Vyhlídka




Zrovna se sázelo



Strom s tulipány :)



Kašna


Bludiště

Krásné aleje :)








Náměstí

Věž

Zámek


V kavárně






Přechod z jednoho stolu na druhý :D


,,Nekrmte kočky!" - No, ony se nakrmí samy :D.. Samozřejmě jsme jí to ale zakázali :)

,,Kam teď?"

,,Vypito?"


Oblíbené místo - mezi popruhy kámošky batohu :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky