Český ráj 1/2

 Ahojte, dnešní článek bude o dovolené v Českém ráji, kterou jsem absolvovala od středy do neděle (9.-13.9.) spolu s kamarády z tábora. Jelikož mám opravdu hodně fotek, články budou dva :).

Ve středu jsem ve Žďárských vrších zdolala svou první skálu, měřila 36 metrů. Byl to velký zážitek :). Poté jsme jeli na otočku na Moravu, kde si musel kamarád vyzvednout nějaké doklady. Aspoň z dálky jsme tedy viděli Beskydy. Určitě se tam ale někdy vypravíme a blíže je poznáme :).

Ve čtvrtek jsme navštívili vodní nádrž Šance a vydali se na Hranickou propast. Objeveno je "pouze" 404 metrů. Její celková hloubka není známá! Poté jsme se přesunuli do Kutné Hory. Fotili jsme ji i za tmy. Bylo to skvělé :). Dokonce jsme našli i malovaný kamínek, který jsme popovezli dál :). 

Další den jsme se šli podívat do podzemí, kde se těžilo stříbro a poté do chrámu sv. Barbory. Po jeho prohlídce jsme popojeli o kousek dál do obce Sedlec, kde je kostnice a obrovský kostel. V kostnici ani v kostele se bohužel nesmělo fotit, ale aspoň jsem kostel vyfotila zvenku. Navečer jsme navštívili Drábské světničky, což jsou pozůstatky dřevěného hradu na pískovci.

Čtyři Palice
                                                            

Jsem nahoře :)!

Krásný západ Slunce shora

Vodní nádrž Šance


Hranická propast


Kutná Hora

Chrám sv. Barbory





Večerní focení







V podzemí

V chrámu sv. Barbory






Velký kostel v Sedlci
Západ Slunce na Drábských světničkách



Pokračování příště :)

Komentáře

  1. Ta Hranická propast působí strašidelně, to je zajímavé, že její přesná hloubka není známá. Líbí se mi ty fotky z chrámu :) Pěkné počtení, těším se na pokračování!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě to hodně zarazilo, že přesná hloubka je nejasná.
      Moc děkuji :)! Pokračování bude zítra ráno :)
      Leník

      Vymazat
  2. Krásné fotky! A tobě to moc sluší :) Moje prateta je teď v Českém ráji, tak jsem zvědavá, co na to bude říkat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Snad se jí tam také líbilo, jako nám :)
      Leník

      Vymazat
  3. Krásný fotky! Jsem ráda, že se vám u nás v Kutné Hoře líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. V Kutné Hoře jsme se Chrámu sv. Barbory vyhnuli a raději navštívili Kostnici a pak kostel na tvé fotce, který označuješ jako velký - nikdo v něm nebyl a bylo to naprosto úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hned jsem si na tvůj článek vzpomněla a znovu ho vyhledala a přečetla :)
      V Kutné Hoře jsem nikdy nebyla a chtěla jsem se podívat na chrám, takže jsme to vzali při jednom :)
      Leník

      Vymazat
  5. Tak jestli jste byli na VN Šance, tak to jsou už regulérní Beskydy. :-) Ale určitě je někdy přijeď prozkoumat detailněji. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky