Novinky

 Ahojte, od čtvrtka do neděle (17.-20.9.) jsem měla být na seznamováku na nedaleké vranovské pláži.

Dozvěděla jsem se, že by tam mělo být okolo 400 lidí. Dlouho jsem přemýšlela, jestli se zúčastním, těšila jsem se, ale nakonec jsem to vzdala. Bála jsem se, že bych nakazila své prarodiče, kterým je přes 80. Myslím, že jsem dobře udělala. Psaly mi kamarádky, které tam byly a prý jich tam bylo opravdu tolik, kolik jsem si myslela. Hodně jsem se divila, že akci nezrušili, je to dost riskantní. Divila jsem se taky, že lidí bylo i přes nepříznivou epidemiologickou situaci tolik, že se jich asi opravdu moc neodhlásilo. Nebo vzali narychlo dobrovolníky? Jak byste se na mém místě zachovali vy? Troufli byste si jet? 

Začátek školy se mi nezadržitelně blíží, začínám v úterý 29.9. Tudíž zjišťuji poslední detaily, jako je mimo jiné i MHD. Jelikož nemáme všechny přednášky a semináře v jedné budově, budu muset přecházet. Hledala jsem si tedy spoje. Odkud je to nejblíž, v kolik mi to jede apod. Strávila jsem u toho asi 3 hodiny. Pečlivě jsem si zapisovala, který den pojedu jakým spojem, v kolik zpátky na byt apod. Byla to docela fuška :D. V pondělí se jedu stěhovat na byt a v úterý začátek. Mám obavy, abych to všechno zvládla, ale tak snad to dobře dopadne.  Byli jste na vysoké? Jaké byly Vaše začátky?

Pojďme pryč od školy :D. V sobotu bych měla mít tenisový turnaj, taková rozlučka se sezónou. Hlásí, že má pršet, tak uvidíme, jestli nám to vyjde.

Minulý týden jsem byla pomoct taťkovi s elektrikou na jedné farmě. Krmila jsem laně, daňka, přítulnou krávu Jarku a pomazlila se s koníky a mulou. Bylo to super :)). Přikládám pár fotek ;).





Mula


Jako Na samotě u lesa - Dvě Jitky 😂🐮🐄




Jak asi většina ví, mám sestru Hanču, jsme jednovaječná dvojčata. Když jsme byly malé, chodily jsme stejně oblékané, akorát v jiné barvě. Já měla červenou, Hanča modrou. Na fotkách z dětství, když nevím, která je která, kouknu na barvu náušnic a hned vím :D. Teď už se stejně neoblékáme a ani už si nejsme moc podobné. Hanča nosí brýle, já spíše čočky. Já mám dlouhé vlasy, ségra krátké. Ale lidi, kteří nás vidí poprvé v životě tvrdí, že jsme úplně stejné. Nedávno nám mamka koupila stejná trička, už dlouho jsme nechodily stejně oblékané. Teď si je rády bereme. Dokonce jsme se v nich i vyfotily. Je na nich napsáno Be different :D. Hanča k tomu doplnila - Jednovaječná dvojčata could BE DIFFERENT :D. A co Vy, poznáte nás :)?


To by bylo pro dnešní článek vše. Držte mi prosím palce, ať se v Budějovicích rychle zorientuju a vše proběhne bez komplikací. Hanča půjde do Prahy, té už ale napsali, že výuka bude probíhat online. Nám psali, že by rádi, aby prváci chodili do školy, pro ostatní ročníky udělají distanční výuku. Tak uvidíme, jestli se to ještě nezmění. Mějte se krásně, užívejte babího léta :)!

 




Komentáře

  1. Asi jsi s tím seznamovákem udělala rozumný krok, protože zrovna jsem viděl na Seznamu, jak se na seznamováku nakazilo 116 vysokoškoláků...

    První dny budou těžké, ale věřím že to zvládneš. :) Myslím, že vám taky dají časem distanční výuku...

    Držím palce v sobotním turnaji! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem se právě taky bála, 400 je opravdu hodně.
      Taky si myslím, uvidíme, no.
      Uvidíme, jestli turnaj bude, zatím je kvůli nepřízni počasí zrušen :/
      Leník

      Vymazat
  2. To zvládneš :). Já bych asi na seznamovák o takovém počtu lidí nejela, je to dost riskantní.
    Držím pěsti v novém!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, že jsem udělala dobře.
      Moc děkuji, Jani :)!
      Leník

      Vymazat
  3. Asi bych taky na ten seznamovák nejela.. Ani jsme žádný neměli (je to asi 6 let zpátky). Studovala jsem v Praze, taky to vyřizování, koleje, MHD, jídelna, učebny, no bylo to náročné.. vydržela jsem to bohužel jen asi měsíc a půl a mrzí mě to, že jsem to nedokázala :( Ani teď bych na to asi neměla... Ale tobě moc moc moc držím palečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se dobře seznámíme v průběhu studia. I když se v těch rouškách asi moc nepoznáme :D...
      Moc Ti děkuji <3!
      Leník

      Vymazat
  4. Udělala jsi určitě dobře, že jsi na ten seznamovák nejela. Bohužel nakažených přibývá, takže člověk si nemůže být jistý nikde :( Přeji ti ať se ti ve škole daří, se sestrou jste si opravdu hodně podobné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, může to čekat kdekoliv, ale snažila jsem se tu šanci aspoň takhle eliminovat, že jsem tam nejela.
      Moc děkuji :)!
      Když jsme byly malé, tak jsme byly úplně stejné :D to se na fotkách poznám jen podle barvy náušnic
      Leník

      Vymazat
  5. Držím palce ať se vše vydaří :) jinak krásné fotky. Segry jsou nejlepší ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Také se mi fotka s Hančou moc líbí :)
      Leník

      Vymazat
  6. Já bych jela, nemám koho nakazit.. ale naše seznamováky byly vždy o menším počtu. Držím palce na vš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to bylo v menším počtu, tak bych možná jela, ale 400 je opravdu hodně.
      No, i když jsem nejela, tak jsem stejně nemocná :(, ale nemám covid, naštěstí jen nějaké nachlazení.
      Leník

      Vymazat
  7. Držím palce se školou, určitě to zvládneš! :-) Sakra holky, vy jste si podobné! Bych ani neuhádla, která jsi ty...ta napravo? Jestli ne, tak se omlouvám :-D Já mám dvě ségry a nikdo by snad nikdy neřekl, že jsme příbuzné. Nejsme si podobné ani za mák, maximálně vlasy (ty máme všechny tři dlouhé). Asi je to tím, že mají jiného tátu, ale i tak...ani ty dvě si nejsou vůbec podobné :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)!
      Z pohledu fotografa jsem ta nalevo (s řetízkem). Mám kamarádky, jsou to dvojčata a každá je úplně jiná, ano, jsou dvojvaječná, ale nikdo by do nich ani neřekl, že jsou sestry, natož dvojčata. Jedna je černovlasá a druhá zrzka :D
      Leník

      Vymazat
  8. Taky mám obavu, že bych mohla nakazit svoji babičku. Ale na druhou stranu si říkám, že chytit to opravdu můžeme kdokoliv kdekoliv. A spousta z nás už to určitě měla a ani o tom nevěděla.. Takže já bych jela. :)
    Super fotky!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, ale aspoň takhle jsem se snažila eliminovat možnost nákazy.
      Moc díky :)
      Leník

      Vymazat
  9. pěkné fotky :) nedivím se že jsi nešla tolik lidi :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) jsem ráda, že jsi stejného názoru a taky bys nešla
      Leník

      Vymazat
  10. Ó, ty jdeš do Budějc, mé rodiště, to je krásné město. :) Ale plné debilů, tak bacha na ně. :D V Praze studuju VŠ teď a můžu říct jediné: je to o dost náročnější. Mám kamarádku, která v ČB studuje na Jihočeské úplně stejný obor jako já na Karlovce, a to, co my brali v prváku, oni sotva nakousli ve třeťáku. Segra se má asi na co těšit. :D Určitě do začátku bude dobré být hdoně aktivní, snažit se seznámit a s kámošit s každým, protože budeš potřebovat... ehm... nechci říkat přímo protekci, ale někoho, kdo tě podrží nebo řekne "ale já vás znám, tak vám to odpouštím". Další součástí této "aktivnosti" je věnovat se hdoně školním projektům. Určitě ti to taky usnadní studium, když si brzy najdeš jednu věc, která tě bude zajímat a "vetřeš se" do výzkumného týmu, nebo pomůžeš dokonce nějaký založit. A pak se samozřejmě hodí přemýšlet o praxi a bakalářce. V prváku si člověk říká, že je času dost, ale nikdy není času dost.
    A co se seznamováku týče, udělala jsi určitě dobře, já bych taky nejela. Nikdy bych takhle nechtěla ohrozit sebe ani své blízké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za užitečné informace :)! Zatím jsem docela stranou, stydím se :D
      Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo by se takhle rozhodl
      Leník

      Vymazat
  11. Jsem Tě poznala, nebo to byl jen správný tip...:)
    Teď je se školou asi všechno jinak. To je vážně blbá doba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na krku řetízek :), trefila ses?
      Jo jo, nikdo neví, co bude za týden, jestli už nebudeme mít distanční výuku.
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky