Shrnutí prázdnin

 Ahojte, v tomto článku bych ráda shrnula letní prázdniny. Jelikož jsem byla ve 4. ročníku na střední, prázdniny jsme měli mít delší, ale kvůli koronaviru tomu bylo jinak. Proto shrnu pouze červenec a srpen, kdy jsem měla volno.

  • přijímačky ČB (dělala jsem je 2.7.)
  • rozlučkový večírek
  • slučák se základkou
  • vyvěšení tabla
  • Praha - ségry zápis
  • oddílová vedoucí na táboře
  • dovolená Pardubice
  • tenisový kemp
  • konec blogu :'( + nový blog :)
  • tábor u Milevska
  • Country Fest
  • byt v ČB
  • zápis ČB
O většině událostí jsem psala na blogu.
Konečně jsem měla čas číst knížky, přečetla jsem jich 5. Na tenise jsem byla 19x, na koních 8x.
Byly to super prázdniny, nenudila jsem se :). Ze začátku se hodně střídal déšť a vedra, ale v srpnu už byla hlavně vedra, což je fajn, teplo přece k létu patří :).
Jak jste si prázdniny užili Vy :)?

Komentáře

  1. Pestré prázdniny, opravdu jsi se nenudila :). Já nic moc, práce, práce, práce, dovolená, práce, práce, práce :D. Teď mám opět dovolenou, čeká mě jedna krásná svatba, nová hra na Playstationu a pokud nezakážou školy, tak i děti ve škole, což znamená dopoledne celý týden jen pro sebe. Takže za mě si užívám spíš tu dobu poprázdninovou :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň, že si užíváš po prázdninách :) také jsem hodně zvědavá, jak to s těmi školami dopadne...
      Leník

      Vymazat
  2. Tak to jsi měla pěkně nabité léto! :) Vidím, že tenis sis užila opravdu často :D Já měla léto celkem nudné, chvíli jsem brigádničila, a většinou jsem chodila na procházky s pejskem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na tenis jsem chodila docela dost :D
      Na jaké jsi byla brigádě :)? Procházky jsou moc fajn :)
      Leník

      Vymazat
  3. Co bych ještě dal za "prázdniny" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, jsem ráda, že je mám. A doufám, že je budu mít i v budoucnu, až budu učitelka :D
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky