Plavení a let vrtulníkem

 Ahoj, v dnešním článku bych Vám chtěla ukázat fotky ze včerejšího plavení koníků a hlavně z letu vrtulníkem! :)

Začnu plavením. Naši koníci mají strašně rádi vodu, ale bohužel ne vždy jsou v tak dobré kondici, aby mohli dojít až k rybníku (stáří, nemocná kopýtka). Včera naštěstí byli, proto jsme s kamarádkou vzaly dva největší vodní milovníky - mého Juráška a Beníčka. Ani jsme nepočítaly, kolikrát se vyváleli :D užili si to moc :) 









Koníky jsem stihla dopoledne, protože odpoledne jsme letěli se ségrou a bratrancem vrtulníkem! Dárek jsme dostaly v prosinci ke 20. narozeninám, Staník to dostal také k narozeninám, měl je včera. Těšila jsem se, ale měla i respekt. Nevěděla jsem, co od toho očekávat, jelikož jsem nikdy předtím neletěla. Měli jsme okružní pětiminutový let okolo města. Byla to nádhera! Tak rychlé stoupání, otočky a hlavně výhledy! Jak nejsem zvyklá na pohled na naše město shora, nevěděla jsem, kde jsem :D (věž a koupaliště to naštěstí jistí :D). Z výšky vypadá všechno jinak. Počasí nám vyšlo úplně nádherně. Moc jsme si to užili! Se ségrou bychom let chtěly dostat i letos :D byla to jedna velká paráda :) a co Vy, letěli jste někdy :)? 


Informace o vrtulníku


Už se zvedáme

Otočka na místě


A letíme :)!

V kokpitu :)



Naše město :) <3



Uprostřed městská věž



Takhle jsme se nakláněli! :D

Modrá skvrna skoro uprostřed je koupaliště

Kaskáda rybníků



Přilétáme
Spokojenost veliká :)

Od úterý do čtvrtka jedeme na dovolenou na Moravu. Taťka dostal k narozeninám paragliding z Radhoště, tak snad mu vyjde počasí. Výlet jsme dlouho neplánovali, spontánní jsou nejlepší :). Pak bude samozřejmě článek :). Do té doby se s Vámi loučím. Mějte se krásně, ahoj! :)

PS: Děkuji moc za komentáře k minulému článku. Dám je Hanče přečíst a snad se na článek budeme moct těšit :).

Komentáře

  1. užijte si dovolenou :) ať vám vyjde hezké počasí :)

    ti koníci se mají, je vidět, že si to užívají :) a ten let... páni, ty fotky jsou krásné :) já osobně nikdy neletěla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, snad ano :)
      Z vody byli nadšení. Snad co nejdřív zase půjdeme :).
      Při letu jsem natáčela, Hanča fotila, aby nám nic neuniklo :D
      Leník

      Vymazat
  2. Užijte si dovolenou. :) Jinak ty fotky jsou moc krásné, je vidět, že koníci si to užívají. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :) jo jo, byli spokojení. Měli pak dobrou náladu a chtěli znovu :D
      Leník

      Vymazat
    2. Krásný článek. Museli jste si to pravdu užít. Já bych se strašně bála. Letěli jsme jednou ve vyhlídkovém letadle, ale já výšky nemám ráda :D

      Vymazat
    3. Moc děkuji, byla to paráda :). Pro někoho, komu vadí výšky to není úplně ideální, no :D. Ale také mám z výšek respekt, to ne že ne...

      Vymazat
  3. Jéé, ti koníci jsou super :) A let vrtulníkem taky! Jednou jsem letěla malým vyhlídkovým letadlem, ale nevííííím, teď bych se možná už bála :D Snad jsi měla dovolenou fajn, já jedu v neděli na týden :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to skvělý zážitek :). Dovolená byla super, chystám článek. Ty si ji taky moc užij <3

      Vymazat
  4. Jé, tak to koníčci museli být spokojení! :-) Je to hezké. A let vrtulníkem? Hustý... ale 5 minut je teda dost málo a věřím, že ceny vysoké :-D Já bych chtěla i let letadlem vyhlídkovým, ale potom, co mi několik lidí řeklo, jak to sebou háže, tak jsem si to rozmyslela, nechtěla bych si ubliknout :-D Ale musí to být skvělý zážitek! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, bylo to málo :D. Stejný dárek chceme dostat i letos, akorát delší dobu :D S námi to naštěstí ani moc neházelo. Jinak bych se taky bála, že oběd uvidím podruhé :D...

      Vymazat
  5. Vrtulníkem jsem neletěla, ani netoužím, ale plavení koní mi připadá jako daleko lepší pecka...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to paráda <3 :) ještě když na nich sedíme a oni se s námi položí :D

      Vymazat
  6. Ty koně, to je nádhera. Vrtulníkem už jsem letěla a byl to super zážitek :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to naši miláčci :). Jsem ráda, že se ti to také líbilo :)

      Vymazat
  7. Let vrtulníkem musel být úžasný zážitek, já bych někdy chtěla zkusit seskok padákem :D
    A ty fotky z plavení koní jsou krásné - to bych taky chtělaz ažít, je to něco, co si spojuju s pohádkama, obzvlášť s mojí oblábenou Princeznou ze mlejna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super! Seskok bych nedala, ale Hanča ho dostala k narozeninám.
      Je to krásný zážitek. Ještě, když se s tebou na hřbetě vyválí :D

      Vymazat
  8. Krásní koníci! Jinak vrtulníkem jsem nikdy neletěla, i když jsme se před několika lety proletěli takovým mini letadlem nad Brnem, což je asi trochu ekvivalent... akorát tehdy mě tak vystresoval mamčin přítel ohledně toho, jak spadnem, že jsem chtěla být už co nejdřív dole a až tolik si to neužila :D Ale snažila jsem se soustředit hlavně na focení a výhled z toho byl nádherný, ne že ne.

    L.V.
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to je škoda, že tě takhle vystrašil :(. My jsme také se ségrou fotily a točily, ale bylo to jen 5 minut, takže příště chceme o trošku víc minut a hlavně nebudeme fotit, ani natáčet. Budeme si to 100% užívat naživo, ne přes mobilní telefony :) Natočené a vyfocené už to máme, takže napodruhé bez elektroniky :)

      Vymazat
  9. Já jsem dostal k loňským Vánocům 45min let letadlem, včetně zkoušky pilotování. Bylo to fakt super, obletěli jsem půlku kraje, včetně Beskyd (Lysé hory) atd. Letěl jsem 28. září, počasí ideální, těsně před podzimním ochlazením... Možná jsi viděla ve stories. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, viděla jsem ve stories. To musela být paráda! Ale pilotovat bych se bála. Kochat se výhledem, to mi stačilo :D. Let si přejeme dostat k Vánocům/narozeninám znovu, moc se nám líbil. Teď bychom chtěly 15 min :)

      Vymazat
    2. Nebylo to tak složité, i když to řízení je dost citlivé. Naštěstí jsme byli v takové výšce, že kdybych něco posmolil, pilot má dost času to napravit. :-D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky