Rozkvetlé fotky

 Ahojky, v dnešním článku bych Vám chtěla ukázat pár rozkvetlých fotek divizen, které jsem fotila o víkendu na Toužínských stráních, což je přírodní památka u našeho města.

Nejvýznamnějším druhem v této lokalitě je právě divizna ozdobná, kterou jsem se vydala fotit. Bohužel většina už odkvetla :-/, ale nějaké jsem přeci jen našla :). Na fotkách můžete vidět také ovce. Strejda je tam má již několik let. Vypásají stráně. Dělají to rozhodně ekologičtěji, než nějaká technika a neničí přírodu. Jo a je tam dost kopcovitý terén, což ovcím nedělá vůbec žádný problém :-) A co vy, máte v okolí nějakou zajímavou přírodní oblast? :-)














Jinak dnes skončil festival, o kterém jsem psala v minulém článku. Taťkovi se všechno povedlo na jedničku, nebyl žádný problém :) je to prostě šikulka! Dnes jsem vstávala o půl 4 ráno, ve 4 už jsem byla na značkách a pomáhala mu s uklízením, on jel nonstop. Hotovi jsme byli o půl 11. Říkali, jak bude celý den pršet. Pršelo jen asi hodinku v šest, vydatně, ale jinak celý den nic :D zataženo ale bylo. Ještě nás čeká úklid v garáži (kabely, jističe apod.), což bude taky náročné, ale půjdeme na to, až se vyspíme :D. Na fotce můžete vidět 29 zářivek, které jsem odnášela z celého areálu. Potom jsme je dávali do sklepa, kde bylo u vstupu lešení, takže vcelku překážková dráha :D. 


Pohled do garáže :D... 

Ve čtvrtek v 5 hodin ráno jsem jela s taťkou do Strakonic, jel tam pracovně, tak jsem mu dělala doprovod, aby nemusel jet sám. Cestou jsem potkala nádhernou značku. Samozřejmě jsem si ji musela vyfotit :D

Jinak jsem zkoušela novou buchtu - tvarohový koláč s ovocem. Jelikož máme dost malin a rybízu, dělala jsem právě z tohoto ovoce. Dezert hodně chutnal, proto jsem dnes dělala už druhý :D (který už je skoro snězený :D) Je to opravdu jednoduché a moc dobré. Recept ZDE.

Po druhé dávce mě trošku bolela ruka, ale dalo se to vydržet. V noci to bylo horší. Vzbudila jsem se, ruka mě bolela, cítila jsem horkost, jako bych měla horečku. Také tomu nepomohly rovnátka, která mi dotáhli, takže mě ještě bolely zuby :D. Ale bylo to jen chvilkové. Další den už to bylo naštěstí OK :).

To by bylo pro dnešní článek vše. Děkuji moc za přečtení. Mějte se moc hezky! Přeji Vám úspěšný start do nového týdne. U dalšího článku ahoj :)!

Komentáře

  1. Moc pěkné fotky! Hlavně ta fialová kytka s motýlem ♥
    Jo a ta značka varující před koňmi, ale obrázek s krávou, to je naprosto dokonalé :D

    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu! Ta se mi také vcelku líbí :)
      Také jsem z toho byla uchvácená :D prostě jsem to musela zdokumentovat :D
      Leník

      Vymazat
  2. fotky jsou moc pěkné :) a jsem ráda, že to taťka zvládl a vše vyšlo :)

    ta značka mě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Luci :) <3!
      Mě taky, je naprosto bombastická :D
      Leník

      Vymazat
  3. Krásné fotky :) Ty ovečky to je moc hezké :) Pijete i ovčí mléko? A ta značka dobrá no :D Taky jsme teď s bráchou dělali moučník z malin :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Ovčí mléko ne, ale strejda má i kozy, takže od nich mlíčko pijeme (i když upřednostňuji kravské :D), také dělají sýry :) Koukala jsem na blogu, jste šikulky :) <3
      Leník

      Vymazat
  4. Nádherné fotky prírodnej pamiatky, mám veľmi rada takéto miesta :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, uvědomila jsem si, že musím trávit víc času v přírodě!

    blog Style of Ejmi | Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) čas strávený v přírodě je vždycky krásný ❤️
      Leník

      Vymazat
  6. Krásné fotky, taky moc ráda takhle vyrážím do přírody, všude plno krás. A jsem moc ráda, že se vám povedl ten festival, to je skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) souhlasím s tebou, příroda je nádherná :)
      Leník

      Vymazat
  7. Krásna príroda! :) Ten dezert znie skvelo, maliny milujem

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je tu krásně :) také je mám ráda :) <3
      Leník

      Vymazat
  8. Fotky jsou nádherné!
    Rozhodně jste se nenudili :)

    OdpovědětVymazat
  9. Do Strakonic jezdím často, ale prosím tě, kde je tato značka? :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky. Mne sa veľmi páčia také lúky kde sú divé kvety.

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Jsem ráda, že se fotky líbí :)
      Leník

      Vymazat
  11. Krásné fotky, divizny i ovce :) A ta poslední fotka značky mě pobavila :D Jde vidět, že si léto užíváš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Sice moc necestuji, jsem spíše doma, ale i tak užívám :)
      Leník

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky