Adaptační kurz

Ahojky, dnešní článek bude s fotečkami o adaptačním kurzu, který se konal 15.-17.12. na Šumavě. O programu bych psát nechtěla. Některé aktivity se mi líbily, některé méně (úplně si nemyslím, že je dobré pouštět na adapťáku film, u kterého se 3/4 třídy rozbrečí...) Čekala jsem usměvavý kurz, občas to ale byl pravý opak... Ale nechci házet všechny aktivity do jednoho pytle, některé byly opravdu povedené. Hodně jsme běhaly. Bylo to náročné, protože tam je hodně kopcovitý terén :D. Bydleli jsme na faře, proto na fotkách často uvidíte kříž, který byl na dvoře. Odtud byl nejhezčí výhled na rozmanitou Šumavu a páteční východ? Neměla jsem slov! 🌄💚💛😍 Užijte si fotky. Mějte se krásně! :)

Hned po příjezdu nás vítal místní pejsek :)

Ráj!

Mlha se tam krásně držela :)







💛💚💙💗




Tohle umyvadlo mě fakt pobavilo. Nejenže bylo malé, ale kohoutek byl přizpůsobený pootočením :D... Mylo se v něm opravdu špatně :D

Komentáře

  1. Týýjo, fotky se ti opravdu povedly! Jsou úplně jako od umělce, fakt :) A to umyvadlo je teda vtipné :D Taky se měj krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) nejsou focené mým mobilem, protože mám špatný foťák :D půjčila jsem si mobil od kamarádky :) foťák jsem se s sebou brát bála

      Vymazat
  2. fotky jsou krásné :) ten východ je pohádkový :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky s tím křížem jsou úžasné, nemají chybu ♥ To by mi asi také vadilo, kdyby se tam pouštěl smutný film. Určitě to vám všem muselo zkazit náladu... Užij si hezky poslední den v roce =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) I tobě přeji krásného Silvestra :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky. Já jsem kdysi měla mít taky adapťák, akorát od toho škola nějak upustila a následní ročníci už je měli. Taky bylo poznat, že ve třídě vznikly uzavřené skupinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). To je velká škoda :( věřím, že tě to muselo mrzet :(

      Vymazat
  5. moc hezké fotky:) je škoda, že kurz nebyl podle představ, ale věřím, že i tak sis z něj něco pozitivního odnesla!

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) přesně jak říkáš, našly se i pozitivní věci :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky