Vánoční Dačice

Ahojky, dnešní článek bude fotečkový. Ukážu Vám vánoční výzdobu našeho města :) dělá ji taťka. Moc se mi líbí :) <3 Když jsme byly se ségrou malé, 1. adventní neděli jsme rozsvěcovaly městský vánoční strom. Mám z toho krásné vzpomínky :). Teď samozřejmě rozsvěcují jiné děti :) Jak se Vám výzdoba líbí? Jakou máte u Vás? 



Světýlka na naší zahradě. Miluji světýlka pod sněhem :) <3








Kostky cukru. V našem městě vznikla první kostka cukru na světě :)












Fotka z PFka :)

Osvětlený městský úřad


Státní zámek, neboli Nový zámek na Horním náměstí (ano, máme ještě Dolní náměstí a Starý zámek :D)



Morový sloup



Děkuji za přečtení článku. Mějte krásné svátky! :) ⭐🌠🎄

Komentáře

  1. Moc krásná výzdoba :). To je super, že rozsvěcují děti :). U nás probíhá rozsvícení vánočního stromečku a po městě máme taky různou výzdobu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! Určitě máte také krásnou výzdobu :)

      Vymazat
  2. Ooooo tak to je opravdu nádherná výzdoba, ty barvy jsou úžasné! U nás máme jen vobci rozsvícený strom u školy, jinak to moc nesvítí :) Přeji ti pěkné sváteční dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Eliss :)! Bydlíš na vsi, nebo ve městě? Na vsích máme také jen osvětlené stromy. Lampy ne.

      Vymazat
  3. Tyjo, tvůj taťka je šikovný! Mně se líbí skoro všechno, jen nemám ráda, když to moc výrazně bliká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, výrazné blikání tomu ubližuje. Lepší decentní :)

      Vymazat
  4. To je krásne. Ja mám rada všelijaké svetielka :)

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  5. Máte tam moc krásnou výzdobu. Tohle je jedna z věci, které na Vánocích nejvíce miluju :) Ty vánoční světýlka <3 Všude to pak krásně svítí :) Doufám, že jsi měla krásné svátky.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, světýlka jsou kouzelná :) ještě když na ně napadne sníh, to je teprve paráda <3 Svátky jsem měla hezké, děkuji :), jaké ty? Odpočinula jsem si od učení. Teď už jsem se na něj vrhla, tak snad ty zkoušky zvládnu a nebude vidět vánoční pauza :D...

      Vymazat
  6. fotky těch světýlek pod sněhem jsou dokonalé :) město máte krásně vyzdobeno, sálá z toho příjemná vánoční atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám světýlka pod sněhem moc ráda :) Moc děkujeme! :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky