Vánoční Budějovice

 Ahojky, v dnešním článku bych Vám chtěla znovu ukázat vánoční Budějky. Vím, už tu byly, ale tyto jsou focené foťákem. Třeba se Vám některé budou líbit více, než ty z mobilu :) Pohodlně se posaďte a nalaďte se na vánoční atmosféru :) 




Velmi zajímavý nápis - Šavle meče, poradentství pro krizové situace v rodině :DD



Mají to tam opravdu krásně udělané. Škoda, že musí být většina stánků zavřená...












Nejkrásnější strom, co jsem letos viděla - Lišov! Už z autobusu jsem se na něj nemohla vynadívat a těšila se, až si ho vyfotím :) 



Komentáře

  1. To jsou boží fotky!! Opožděně přeji krásné svátky :)

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. jako v pohádce :) to kluziště je úžasné, to musí být zážitek :) krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají to tam opravdu moc hezké :) ještě do toho hrají koledy - úplná pohádka :)

      Vymazat
  3. Moc krásné. Já jsem letos vlastně viděla vánoční město jen to naše :-D Trošku mě to mrzí, chtěla jsem vidět Prahu, ale nemám vůbec čas, abych se tam podívala. Budějovice vypadá opravdu krásně a ten betlém je skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla se ségrou v Praze před týdnem na zkoušce. 4. ledna vyjde článek, tak tě do Prahy vezmu aspoň pomocí fotek :)

      Vymazat
  4. Šavle a meče pobavily :D Na Vánocích miluji světýlka, Budějovice jsou opravdu osvětlené krásně, moc se mi líbí stromeček na poslední fotce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky :D nikdy předtím jsem si toho nevšimla a to mám v ulici, kde bydlím :D Lišovský strom se mi taky strašně moc líbí <3 :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky, jen trochu škoda, že jsou tak malé. Budějovice mám moc ráda a jednou jsem tam během Vánoc také byla. Mají hezkou atmosféru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Když na ně klikneš, tak se zvětší. Je to tu fajn :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky