Odpočinek, prosím

 Ahojky, děkuji za všechny Vaše komentáře! Moc si jich vážím :). Doufám, že se máte hezky a užíváte advent.

V dnešním článku bych chtěla shrnout posledních pár dní. Už na začátku se omlouvám, že asi nebudu moc aktivní, jak se psaním článků, tak s komentováním Vašich blogů, protože se blíží zkouškové... Chtěla jsem si napsat co nejvíce zkoušek už před Vánoci, abych to měla z krku, ale to nám bohužel profesoři nedovolili, takže většina mě čeká po Vánocích. 

Začíná mě štvát má zodpovědnost, protože už toho začínám mít opravdu hodně. Každý den po škole si přečtu, co jsme ten den probírali, podtrhnu si důležité informace, popř. zkusím příklady na domácí počítání. V biologii nám snížili počet hodin o polovinu, ale učivo samozřejmě nechali, takže jsem několik večerů seděla u prezentací o bezobratlých, kryto a nahosemenných rostlinách apod... Prezentace už mám zkouklé, ještě se to naučit...

Pokaždé se těším domů za rodinou <3. Člověk by si řekl, že si o víkendu odpočine, ale u mě je to právě naopak. Naplánuji si tisíc věcí, abych toho co nejvíce stihla a na odpočinek nemám ani pomyšlení. Takže i o víkendu vstávám na budíka :D. Přijedu v pátek večer, zajedu za babičkou a dědou, sednu ke klavíru a dělám věci do školy. V sobotu dopoledne chci zvládnout koně, napéct buchtu, odpoledne brigáda na kluzišti, večer doučuji příbuzného AJ (dostává jedničky, jupí!!!). V mezičase klavír a škola. V neděli dopoledne tenis, návštěva u babičky a dědy, nákup a příprava na odjezd do ČB (16:25). Jo, jsem blázen, měla bych si toho dát méně, více relaxovat a odpočívat, ale když to za mě nikdo jiný neudělá. Proto se těším na vánoční prázdniny, i když vím, že si toho naplánuji zase strašně moc. Hlavně se ale budu učit. Vánoce mám strašně ráda (světýlka, pečení cukroví, sníh, Pelíšky, Anděl Páně, Popelka 💙...), ale na vysoké jsou vánoční svátky spjaty hlavně s učením na zkoušky. Ať už jsou úspěšně za mnou, prosím!!! Jinak s tetou pečeme cukroví (ano, od buchet jsem se na chvilku přeorientovala na cukroví :D). Je to každoroční tradice. Pečeme na chalupě a vždy si to moc užíváme a těšíme se na společné chvíle :). Takže musím strčit do narvaného víkendu ještě pečení :D (oželím brigádu a tenis). Omlouvám se za stěžování, ale potřebovala jsem to ze sebe vypsat... Musím se naučit mít věci trošku na salámu, nedávat si toho tolik a více odpočívat. Všichni mi to říkají, ale já prostě nesnáším nudu :D...

Nedávno jsem byla zkouknout osvětlené Budějky. Fotky focené jen mobilem, takže se omlouvám za horší kvalitu. Týden předtím byly stánky ještě otevřené, hrály se koledy, voněl trdelník... Teď zhasnuto, liduprázdno, jak smutné :(...





Dále fotky od koníků, z kluziště a oblíbené buchty :) 

Kočičí návštěva :) 😻




A se sněhem :) Tady je mi dobře 😍 

Kočička se znovu ukázala :)

Je odvážná :D...



Na kluzišti :) - prodávám vstupenky a občerstvení


Oblíbené Trio řezy 😋 také děláte? Jsou výborné, ale strašně špatně se nabírají :D

Agent 007 😎 (číslo karty) - aneb na praxích :) chodíme na náslechy, učit budeme za rok

Náměstí v ČB ještě jednou, tentokrát se sněhem. Má to úplně jinou atmosféru :). Bohužel skoro všechny stánky zavřené...





Ten nápis mi tam vadil :/...


Cestou z praxe :)

Jak to máte s dárky? Kupujete na poslední chvíli, nebo s předstihem? Já už je mám nakoupené od konce listopadu. Mám ráda všechno včas. Rodinu obdarovávám vlastními zarámovanými fotkami. Těší mě, když přijdu na návštěvu a vidím je vystavené na poličce :). Snad se jim budou líbit i tentokrát. Těším se na jejich reakci. A co si přeji? Stolní lampu (mám ji od 1. třídy a už trošku padá :D...), veselé ponožky, poštovní známky (ano, píšu dopisy :D) a let vrtulníkem (letěly jsme se ségrou v létě, dostaly jsme to ke 20. narozeninám, ale bohužel jen 5 minut. Moc se nám to líbilo a tentokrát bychom chtěly o něco déle :)). Uvidím, co dostanu na Vánoce a co na narozeniny, protože je mám 20.12. :)) Když si něco přeji a nedostanu to k narozeninám, nedělám si z toho hlavu. Říkám si, že to třeba dostanu za 4 dny pod stromečkem :D. Co si přejete Vy :)?

Ve středu máme jet na třídenní adaptační kurz, který se měl konat logicky v prváku, ale kvůli epidemiologické situaci ho zrušili. Nechápu, proč ho udělali teď, když je situace snad ještě horší? Datum jsme se dozvěděly 14 dní před začátkem a ještě týden předtím jsme nevěděly, kam vůbec pojedeme... (Ano, píšu tvrdé y, protože jsme samé holky :D vloni byl jeden kluk, ale odešel.) Co na to říct, organizace opravdu strašná. V ročníku nás je přes 60, takže adapťák proběhne na dvě poloviny. Myslím, že už jsme se stihly poznat a adapťák není třeba, ale jsou za to 4 kredity, takže je asi nutné ho udělat. Kdo ví? Snad si to užijeme.

Moc děkuji za přečtení článku a omlouvám se za vylévání srdíčka, ale potřebovala jsem to ze sebe dostat... Od toho přece blog je, nebo ne? Mějte se krásně a užívejte adventní čas! 🎄

Komentáře

  1. také dárky mám nakoupeny už a teď sháním dárky tatínkovi pro maminku :D jako každý rok :D :D vánoční trhy mě hrozně mrzí :( snad příští rok už budou :)

    Fotky jsou pěkné jako vždy a zkus si opravdu odpočinout :) pomůže to i tvé psychice :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsi se rozepsala, jak se máš :) Jsi opravdu obdivuhodná! Tolik toho zvládat... to bych prostě nedala... no a tím adapťákem je to divné no :D Snad bude fajn a držím palce ve škole :) Dárky mám všechny a dneska jsem asi 2 a půl hodiny balila a vůbec mě to balení nebaví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to náročné. Musím zkusit občas odpočívat. Moc děkuji za podporu :)! Balení mě taky vůbec nebaví :D balím s taťkou, tak si vzájemně pomáháme

      Vymazat
  3. V pohodě, hlavně před Vánoci toho je na člověka tolik, že se není čemu divit, když pořád není nejlíp... :-)

    Držím palce, ať ti vyjdou všechny zkoušky! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, ty jsi šikovná, že toho stíháš tolik! Jsi jako já, místo volna a odpočinku, pořád jedu, pořád je co dělat, potřebovala bych den o tolik delší...
    Jinak dárky se snažím objednávat co nejdříve, některé kupuji když prostě někde něco vidím, některé až na black friday, kdy vyloženě hodně ušetřím, letos čekám ještě na dva, co mají zpoždění, ale měly by do Vánoc dorazit. Taky mám ráda, když je mám dříve a mám pak klid, tak jsem z toho trochu nervózní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, máme to stejné!
      To chápu, že tě to znervózňuje. Snad už došly :)

      Vymazat
  5. Držím palce na zkoušky, já už všechny dárky mám, dokonce už dlouho, kromě těch jedlých :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Také mám ráda všechno s předstihem :D

      Vymazat
  6. Tyjo, opravdu se nenudíš a máš toho dost :) neboj, zkoušky určitě zvládneš levou zadní ❤️ kór když to není první zkouškové :) já dárky nakupuju od srpna, ideálně abych je měla do konce listopadu i všechny zabalené. Já se stresovat nebudu 😂

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Ty jo, od srpna? To máš dobrý předstih :D

      Vymazat
  7. Zrovna taky smolím jeden článek (který výjde kdovíkdy), že už na vysoké orpavdu nepotřebuju adventní kalendář, aby mi to uteklo...naopak utíká to bleskurychle a člověk nemá čas odpočívat :/
    Víkendy mám hodně podobné, všechno je naplánované do minuty, jediným mým volným dnem byl vždycky pátek, kdy jsem měla aspoň dopoledne tak nějak vydechnout a nasbírat síly na zbytek týdne. Ale je lepší jedno dopoledne než nic. Hrozně tě obdivuju, že to všechno takto zvládáš a tak poctivě se připravuješ :D Já zdaleka tak poctivou přípravu nemám, ačkoliv se teď vpo sledních dnech pilně snažím též stihnout všechno co nejdřív. Držím ti pěsti, a ť to všechno hravě zvládneš ;)
    Úplně nechápu, proč vám adaták plácli takto nahodile do rozvrhu, přece jen s tím moli aspoň trošku dopředu počítat a dát to vědět dopředu. Přece jen ocvid už tu nějaký ten pátek je a oni to určitě museli vědět, že kurz chtějí realizovat. Snad si o přesto pořádně užiješ a nasbíráš tam nějaké hezké zažítky ;)
    A přát si poštovní známky je super nápad na dárek, já hodně ráda posílám přáníčka (na Velikonoce, Vánoce nebo třeba k narozeninám), kdysi jsem si dopisovala i s kamarádkou ze lsovenska, ale bohužel ten zvyk trošku semlel nedostatek času...ale je to skvělý koníček :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za dlouhý komentář, moc si ho vážím a velkou podporu, kterou mi dáváš <3! Došla jsem k závěru, že tak poctivě se už další semestr (jestli se tam dostanu...) připravovat nebudu, protože to fakt stojí hrozně moc sil...
      Přesně, dali nám to těsně před zkouškami, kdy se dobírá učivo, pak musíme všechno dohánět. Prostě no comment...
      To je super, že také píšeš pohledy :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky