Další vánoční města

 Ahojky, v dnešním článku Vám ukážu dvě vánočně nazdobená města. Prvním budou Slavonice a druhým naše hlavní město, kam jsme jeli s Hančou na zkoušku. Doufám, že se Vám budou fotky líbit :)!

Slavonice. Byli jste tu někdy?
V létě se zde koná známý hudební a filmový festival SlavoniceFest




Staromák



Zajímavá obloha


Palác Adria

Václavák

Udivilo mě, že zde byl pouze jeden vcelku malý stromeček

10 let od úmrtí prvního prezidenta České republiky.
Pamatuji si ten den přesně. Zrovna jsme se ségrou slavily 11. narozeniny...


Všechny fotky naleznete tradičně na rajčeti ZDE a ZDE 🍅🍅. Mějte se krásně!

Komentáře

  1. městečko Slavonice neznám, ale krásně vyzdobeno :) a Praha taky krásná :) několikrát jsem tam byla na vánočních trzích a úžasná atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají to moc hezké :) vánoční Praha má své kouzlo :)

      Vymazat
  2. Slavonice neznám.
    Města jsou pěkně nazdobené, takové decentní. Ale asi to uznám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají moc hezky města. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ve Slavonicích jsem nikdy nebyla, ale ta světýlka jsou úžasná :) Když jsem viděla tvé krásné fotky je mi úplně líto že už je po Vánocích :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) je mi to také líto :( včera svítila naposledy... Ale u nás ve městě svítí až do pondělí, protože taťka má teď moc práce a nemá čas je sundat, jupííí :D!

      Vymazat
  5. Ve Slavonicích jsem nebyla, ale nasvícené to mají nádherně! Už se těším na další Vánoce, i když ty poseldní skončily před pár dny :DD Pohled na osvícené Národní muzeum mě vždycky zahřeje :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotečky, úplná vánoční atmoška :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky