Narozeniny a Vánoce

 Ahojky, doufám, že jste si užili krásné Vánoce v kruhu rodinném a pod stromečkem našli vše, co jste si přáli :). Tyhle články jsou přednastavené, já se v této chvíli asi šprtám, nebo píšu zkoušku :D, tak mi prosím držte palce :). 

V dnešním článku bych Vám chtěla napsat, co jsem dostala pod stromečkem já. Někteří asi víte, že máme se ségrou narozeniny 20.12., takže občas zapomeneme, co jsme dostaly k narozeninám a co k Vánocům. Vcelku se to prolíná :D. Když si něco přejeme a nedostaneme to k narozeninám, nevěsíme hlavu. Říkáme si, že to třeba dostaneme za 4 dny k Vánocům :D. Někdo říká, že to musí být hrozné, mít narozeniny a Vánoce takhle pohromadě, ale mně to nevadí, já to jinak neznám :D. Snažíme se, abychom neslavili narozky i Vánoce dohromady, což se nám bohužel teď nepovedlo, ale pro příště víme, že dohromady je to prostě chaos. 

Ještě mám v živé paměti, co jsem dostala k narozeninám a co k Vánocům, proto to rozdělím :)

Narozeniny: pekáč (ano, věčná pekařka :D), knížku o tenistce Petře Kvitové <3, knížku o českých atletech <3, květiny <3, mikinu, kuchařku (ne vaření, ale pečení), čokolády, poštovní známky (ano, opravdu jsem si přála poštovní známky :D, stále píšu dopisy :)) a let vrtulníkem <3! Ano, se ségrou jsme letěly v létě, ale pouze 5 min. Moc se nám to líbilo, proto jsme chtěly dostat stejný dárek znovu. Tentokrát poletíme 10 minut. Minule jsme fotily, tak teď se budeme jen kochat a 100% užívat :). Dárek dostala i mamka a děda, takže poletíme všichni společně <3

Vánoce: oblečení (jak jsem jako malá nesnášela měkkouše a teď si je přeji :D), barevné ponožky <3, laminovačka (ta se mi v budoucnu určitě bude hodit, jako praxe ve škole, až si budu připravovat podklady k výuce), rámečky na fotky (dám si tam, jaké budu chtít), mixér (anooo, už nebudu muset míchat těsta v ČB ručně a budu moct dělat i "složitější" buchty - se sněhem. Sníh jsem si ručně fakt netroufla :D), kalendář s recepty na pečení (ano, pečení je prostě všude :D), knížky, andělíčky (miluji sošky andělíčků :), doma jsem je měla, ale chtěla jsem nějaké do ČB. Ano, mohla jsem si vzít z domu, ale ty už tady mají své místo :)), diář s autogramem od tenistky Andrey Sestiny Hlaváčkové <3, od Hanči náhrdelník s pravou květinou <3. Všechny dárky mi udělaly velikou radost! 

Co jste dostali k Vánocům Vy? :) Doufala jsem, že budou bílé Vánoce. 23. večer sněžilo, ale na Štědrý den byla bohužel obleva, takže všechno roztálo. 25. ale celý den sněžilo, takže přeci jen Vánoce bílé byly :). Teď je tu jen lehký poprašek. Na Silvestra jsem se slunila u koníků v +13°C :D. Na Nový rok jsem měla být na kluzišti, ale bylo 10°C, tak se to zrušilo. Jaké je počasí u Vás? V průběhu ledna si prý sněhu znovu užijeme, tak se těším :). Mějte se krásně!

Nádherní andílci <3 obrovský se srnečkou a druhý s knihou :)


Knihy a mixér

Věnování od Andy :)


V knize o Petře Kvitové je velký plakát s wimbledonskou trofejí z roku 2014. Ten rok jsme ji byli přivítat v rodném Fulneku :)

Pečící balíček :D

Komentáře

  1. krásné dárečky :) ten let je super :) přeji hodně štěstí u zkoušek, a ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Let se nám moc líbil, proto jsme ho chtěly ještě jednou a delší :)

      Vymazat
  2. Opravdu moc hezké dárky :) Trochu blbá otázka :D V tom vrtulníku jste společně nebo zvlášť? No a jinak samozřejmě přeju hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to hloupá otázka :) minule tam bylo místo jen pro 3 + pilot. Tentokrát poletíme větším. Je tam místo pro pět, takže poletíme všichni společně - já, ségra, mamka a děda, za což jsme moc rádi :)
      Moc děkuji, Tery! <3 :) Doufám, že se máš hezky :)

      Vymazat
  3. Moc hezké dárky a věřím, že ti udělaly radost :) Dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám :)
    My jsme si letos moc dárků nedávali, protože jsme letěli na dovolenou do Egypta a to byl nejlepší dárek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, udělaly mi velkou radost :) Moc děkuji za přání :)!
      To chápu :D muselo to být super :)!

      Vymazat
  4. Moc pěkné dárky :)
    U nás sníh vydržel i přes Vánoce :)
    Náš hlavní dárek bylo zateplení domu a nová fasáda. A kuchyňský robot :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že jste ho měli i na Štědrý den :) Super praktické dárky :)

      Vymazat
  5. To jsou moc krásné dárky. Věřím, že ti musely udělat velkou radost. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Těší mě, když říkáš, že ti nevadí narozky tak blízko Vánoc (kvůli syna :D). Moc krásné dárečky :). Let vrtulníkem, to musí být paráda :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že si v pohodě zvykne :D Ani si nevzpomínám, jestli mi to vadilo, když jsem byla malá... Bylo to skvělé, moc se na to těším :)

      Vymazat
  7. Moc pěkné dárky, hlavně že jsi byla spoko :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tos měla bohatého ježíška, i ty dárky k narozeninám. :) Já si dárky raději fotím, jinak jsem schopen je zapomenout. :-D

    Poslední Vánoce jsme to měli tak, že 24.12. jsme byli s přítelkyní doma, 25.12. u mých rodičů, 26.12. u jejích rodičů. Dárky asi nebudu rozepisovat, ale ve zkratce oblečení, společenské hry, věci do domácnosti a další drobnosti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi po čase plete, co jsem dostala k Vánocům a co k narozeninám :D
      To jste měli nabité :) Praktické věci jsou nejlepší :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky