Ohlédnutí za maturákem

 Ahojky, v dnešním článku bych chtěla zavzpomínat na svůj maturitní ples. 17.1. uběhly přesně 2 roky od jeho konání.

Jsem moc ráda, že jsme ho stihli. Za pár dní už se začala rušit jedna akce za druhou. Byl to velkolepý večer na který často vzpomínám. Byla jsem hlavní organizátorka, takže jsem byla hodně nervózní. Oddechla jsem si až po půlnočku :D. Detaily tu psát nebudu, odkážu vás na článek, který jsem hned po maturáku sepsala. Najdete ho ZDE. To bylo ještě na doméně blog.cz. Bohužel se mi sem nepřesunuly fotky, proto je přidám teď. Snad se budou líbit. Jak jste si užili svůj maturitní ples Vy? :) 







Výraz mluví za vše - na ten alkohol jsem nikdy nebyla :D









Půlnočko











Půlnoční překvapení - ZDE (naše půlnočko v čase 9:30)

Trailer k maturitnímu videu - ZDE

Maturitní video - ZDE

Afrermovie - ZDE


Natáčení maturitního videa :)

Doufám, že vám nevadilo malé ohlédnutí do minulosti. Těším se na vaše zážitky z plesu. Mějte se krásně! :)

Komentáře

  1. měla jsi nádherné šaty, ty jsou opravdu dokonalé :) my ples neměli, takže žádné vzpomínky nemám :D ale střední nebyla zrovna nejskvělejší... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také se mi moc líbily :)
      To mě mrzí :(

      Vymazat
  2. To máš krásné vzpomínky, vůbec nevadí, že už jsou starší ♥ Moc ti to slušelo, ty šaty jsou úžasné! Naše třída už kvůli pandemii taky ples neměla, ale na jednu stranu mě to nijak zvlášť nemrzí :) :) Moc hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Eliss <3! To je škoda :/. Nám zrušili poslední zvonění. Takže jsme nepasovali budoucí maturanti, nelili po nich sajrajty a nepřevlékali se do kostýmů. Upřímně mi to vůbec nevadilo :D

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky a slušelo ti to :) Na maturák ráda vzpomínám.

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Týýjo, dva roky? To ale letí! Představ si, že jsem si zrovna včera náhodou prohlížela nějaké fotky z tvého maturiťáku. Měli jste určitě hezčí než my. Víc se mi u nás líbil stužkovák, až na to, že jsem se dost opila :D což mě pak trochu mrzelo... Měli jste i stužkovák? Jinak moc vám to s Hančou slušelo :) Ještě se kouknu na videa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí to šíleně. Jako by to bylo včera :). Jo jo, dávala jsem je i na FB. Ano, stužkovák jsme měli. Byl fajn, ale dobírala jsem ATB, tak jsem si ho neužila na 100%. Moc děkujeme <3!

      Vymazat
  5. Moc pěkné fotky! My jsme maturitní ples neměli, jen stužkovák, ale taky na něj ráda vzpomínám - a to jsem neměla se třídou nijak zvlášť dobré vztahy. Byl to ale hrozně pěkný zážitek... trochu mě mrzí, že naše třída ples nechtěla (mohli jsme si každý vybrat), ale aspoň ten stužkovák byl skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! To mě mrzí, že jste ples neměli :( Aspoň, že byl stužkovák. :)

      Vymazat
  6. Super fotky :) Čas hrozně letí a jsem ráda, že jste maturák ještě stihli :)
    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné :)
    My jsme ples neměli, jen se pronajala restaurace a naše třída tam šla. Ale já nešla. Vůbec mi to nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Aha, my měli stužkovák v pronajaté restauraci.

      Vymazat
  8. Já teda měla matuťák už před 5 lety... 17.2 :D Nechápu, že to tak rychle utíká... Jsem ráda, že jsme ho stihli, když byla doba ještě normální :) Také jsme natáčeli třídní video. Už jsem ho dlouho neviděla, tak budu muset zase brzo kouknout a zavzpomínat :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, přesně měsíc po nás, to je dobrá náhoda :D utíká to strašně! Tak to se určitě brzy koukni a zavzpomínej ;)

      Vymazat
  9. Ten čas tak letí, já maturák měla v listopadu roku 2017 :D. A užila jsem si ho moc :). Moc ti to slušelo! My teda nenatáčeli video, ale vymýšleli tanec :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! To je taky super varianta! My měly se ségrou tanec na půlnočku :)

      Vymazat
  10. Nádherné šaty. Opravdu. Páni, když si vzpomenu já na svůj maturák... Vypadala jsem jako dáma z meziválečného období. Dokonce jsem si vychutnávala i cigaretu ze špičky. Všechno jsem zvládala ve vysokých podpatcích. Hrozně jsem se bála, abych nespadla. Pak jsem se převlékla a zaplula do svých pohodlných oxfordek, abych se hned vymázla na schodech. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)! Wow, to musela být paráda :O! Také jsem se strašně bála, abych nespadla, i když podpatky zas tak vysoké nebyly. Jejda :DD tak to je dobrý, no :DD hlavně, že se to nestalo na podpatcích ;)

      Vymazat
    2. Není za co. Opravdu jak princezna :)
      Asi tak. :D Mise byla splněna. Historie se už neptá na jiné okolnosti.... :D

      Vymazat
    3. Děkuju :) <3
      Hlavně, že se ti nic nestalo :)

      Vymazat
  11. Opravdu moc ti to slušelo. :))) makeup, vlasy, náušnice.. :))
    Já mám od maturáku asi 10 let.. už si to ani nepamatuju pořádně. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Letí to šílenou rychlostí! Máte z něj video, že bys zavzpomínala :)?

      Vymazat
  12. Krásná slečna v nádherných šatech, věřím, že sis to užila. Já už mám od maturitaku nějakých 13 let, Bože to letí ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, Jani <3! Šaty se mi také moc líbily =) Je to tak, letí to jak voda!

      Vymazat
  13. Jak jsem už psal, my jsme maturák neměli. Byli jsme rádi, že jsme se vůbec domluvili na stužkovák...

    Jinak máš můj velký obdiv za tu organizaci. Já letos řeším 3 oslavy mých kulatin (rodinná, pracovní, s kamarády) a jsem z toho docela v ... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být záhul. Mamka slaví letos kulaté, tak bude náročné vymýšlení dárku :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky