Na kole Českou Kanadou

 Ahoj, na státní svátek 6.7. jsem se vydala s taťkou a známými na cyklovýlet Českou Kanadou.

Výlet byl plánovaný na první svátek o den dříve, ale vydatně pršelo, proto jsme to přesunuli. Ve středu brzy ráno také pršelo a byla bouřka, ale naštěstí se počasí za hodinku umoudřilo a celý den byly příjemné teploty, žádný velký hic, prostě ideál. Nebudu popisovat celou trasu, pouze pár bodů. Některá místa jsme navštívili stejně, jako s kámoškou, takže je znáte z předminulého článku. Projeli jsme Českým Rudolcem (malá Hluboká), navštívili jsme rozhlednu U Jakuba ve Valtínově (nahoře už jsme byli, tak jsme nešli), kde jsem málem šlápla na užovku, další zastávkou byla oblíbená Ďáblova prdel, kam míří davy! Na Novém Světě jsme si načepovali pivo a limo u samoobslužného výčepu - taky hodně frekventované místo. Projeli jsme Bizoní farmou na Rožnově u které byl krásný rybníček. V nedalekém lese kvetlo spoustu náprstníků. Další zastávkou byl hrad Landštejn, pod kterým jsme se naobědvali. Poslední zastávkou byl znovu Český Rudolec - limonáda a pivo. Jeli jsme ale jinou cestou. Byl to parádní výlet. Počasí krásně vyšlo. Kochali jsme se nádhernou přírodou. Celkem jsme ujeli 50 km. Doufám, že jsem Vás navnadila navštívit naši Českou Kanadu. Je tu opravdu krásně :) a kde jinde najdete prdel?? :D Navštívili jste některá místa? Lákají Vás? Více fotek tradičně na 🍅 ZDE. Díky za přečtení ;) Mějte se krásně! :) 

Český Rudolec


Dlouhatánský táhlý kopec byl opravdová chuťovka :D

Rozhledna U Jakuba



Užovka

Krásná příroda

Ďáblova prdel :D



Samoobslužný výčep




Náprstník

Hrad Landštejn

Kostel v Českém Rudolci

💛🤎🧡

Komentáře

  1. Opět pěkné fotky. Některé užovky vypadají na první pohled nebezpečně... Bezpečně je lze ale poznat s bezpečné vzdálenosti podle oka, které si přiblížíš třeba fotoaparátem.

    OdpovědětVymazat
  2. Som rada že počasie nakoniec vyšlo :) Krásne fotky, cyklovýlety mám rada :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to muselo být skvělý! Ty fotky jsou krásné a hnedle bych někam vyrazila na cyklovýlet :) Ta užovka mě děsí, brrrr :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bylo to moc fajn :) Taky jsem se hodně lekla :D

      Vymazat
  4. Nádherné fotky! O Ďáblově prdeli jsem slyšela, ale naživo jsem ji zatím nikdy neviděla, třeba jednou... jo a ta úschovna mazlíčků je vtipná :D

    https://lucyvillain.blogspot.com/2022/07/astratexcz-testovani-produktu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) určitě se sem někdy vyprav, stojí to za to :) Jo, to je dost dobrý :D

      Vymazat
  5. Ta prdel je vtipná :D. To je paráda, taková projížďka! :) Trochu závidím, taky bych výletila :D. Já na žádném z těch míst nebyla, máme to dost daleko :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já to mám zase daleko k vám :D třeba se sem někdy vydáte na dovolenou :)

      Vymazat
  6. padesát kilometrů? wow, páni :) já dala max třicet a druhý den jsem byla totálně grogy :D a fotky jako vždy krásné, u nás je opravdu nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Druhý den jsem hodně cítila nohy a zadek :D moc děkuji ❤️

      Vymazat
  7. Tak to musel být super výlet! Takovéhle výlety mám nejradši! Hned bych se k vám přidala. Určitě jste si to moc užili, já bych si to rozhodně užila :D Mamka má navíc lesní bary moc ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn :) příště tě beru s sebou :D

      Vymazat
  8. Na kole kolem republiky jsem byl už dvakrát a mám z nich spoustu zážitků. Většinou jsme měli štěstí na dobré počasí. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky