Výlet

Ahoj, dnes bych Vám chtěla ukázat pár fotek z výletu s kamarádkou po okolí našeho bydliště. Prvně jsme navštívily Telč a poté Českou Kanadu - Slavonice, Landštejn, Kostelní Vydří a krásný kamenný úkaz - Ďáblovu prdel :D Doufám, že se Vám budou fotky líbit a třeba se sem někdy zajedete podívat :). Užívejte léto! 🌞

Pohádková Telč








Následující fotografie jsou pořízené chvilku po sobě - cca 1 minuta. Všimněte si, že nyní foukalo - zrcadlení ve vodě není čisté 

Po minutě krásné zrcadlo 


Hrad Landštejn

Slavonice




Ďáblova prdel :D





Klášter v Kostelním Vydří

Oblíbené místo na svatby. Před pár dny tam byla pouť.

Komentáře

  1. Vyzerá to super! Určite by som sa išla niekedy pozrieť :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné :)
    V Kostelním Vydří byl manžel, když byl ještě dítě :)

    OdpovědětVymazat
  3. V Telči jsem byla dvakrát a nidky jsem se nemohla vynadívat na ty krásné domečky :) A ďáblovu prdel píšu okamžitě na seznam, protože její fotky mě opravdu rozesmály :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam moc krásné :) byla jsem tam snad tisíckrát a nikdy mě to nepřestane udivovat :) Jo, prdel je parádní :D lidi pod ni dávají kameny, nebo v zimě staví koule, jako ho*no :D

      Vymazat
  4. Telč byl naše první dovolená s přítelem a ráda na toto pohádkové město vzpomínám :) snad se tam jednou vrátíme :) fotky jsou skvělé jako vždy :) ten ďáblův zadek mě fakt pobavil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Telč nikdy nezklame :). Děkuji! Jo jo, ten je hodně oblíbený :D

      Vymazat
  5. O Ďáblově prdeli jsem už slyšela, skutečnost předchází pověst! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky :) Telč, si myslím, stojí za návštěvu. A proč je ta prdel zrovna ďáblova? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) ano, Telč je nádherná 💗! To vůbec nevím 😂

      Vymazat
  7. Tak to jste měly krásný výlet, hezké fotky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou tak krásné výlety, jen si to užívej :). Jako vždy, krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  9. Já se letos nikam nedostanu, ještě nemám dosklízené meruně a za chvilku začnou zrát trnky. K té prdeli jsem chtěl taky nakouknout, ale nakonec jsem neviděl ani Slavonice, ale Landštějn to vynahradil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš se tam zase někdy podívat :)

      Vymazat
    2. Třeba se to podaří někdy... A kdyby k tomu byla možnost místní průvodkyně, bylo by to fajn. :-) Letos s tím však asi nepočítám, kromě sklizně musím dohlédnout na kvas z krajové odrůdy meruněk a všechno dobře pohlídat. ;-) Podařilo se mně také dostat do oběhu v místě mého bydliště nějaké merunky různých odrůd které pěstuju, z toho mám velkou radost, kdo tedy měl zájem mohl ochutnat neodhalen :-D a nemusel tedy zvonit u nás u dveří. A podařilo se mně vypěstovat vlastní merunku z pecky, která se zdá jako perspektivní. Když to nebude třeba nová odrůda, kterou by někdo někde uznal, z cela jistě to bude zajímavý klon.

      Vymazat
    3. Téda, to máš nabité. Přeji, aby ti všechno vyšlo :)

      Vymazat
    4. Děkuji, ty se zrovna taky neflákáš, když občas nakouknu na tvé články. :-) Nemám nyní na výlety a jiné aktivity moc chut, řeším si hlavně pracovní věci a vše ostatní je více než na vedlejší koleji. Pokud ale pojedu určitě se tě zpetám, kde nejlépe zaparkovat auto, při výšlapu k tomu čertovu kameni.

      Vymazat
    5. Jasně, určitě dej vědět ;)!

      Vymazat
  10. Ďáblova prdel mi připomíná i přirození. 😁

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky