Severní Čechy 4/4

 Pokračování minulých článků. První díl ZDE, druhý ZDE, třetí ZDE

Poslední den jsme se vydaly na Panskou skálu, která je vidět přímo z parkoviště. Na parkovišti byly vystavené skleněné lustry, protože je nedaleko sklářské město Nový Bor. 








Poté jsme se vydali na hrad Sloup, který stojí na skále. Schodiště z tohoto hradu si možná pamatujete z pohádky S čerty nejsou žerty, kde vedlo do pekla.

Parádní cedule :D🕷🕸




Schody z pohádky




Schodiště z druhé strany


Poslední zastávkou byly Pekelné doly, což jsou rozsáhlé prostory ve skále. Ráj motorkářů. Uvnitř je restaurace, gauč, parkoviště pro motorky, dokonce i pruhy na vozovce. Fotky jsou bohužel horší kvality, protože tam byla tma. 





Kruhový objezd :D


Restaurace

Parkoviště


Všechny fotky 🍅 ZDE. To by bylo k našemu výletu po severu Čech všechno. Byly to čtyři parádní dny. Celkem jsme ušly okolo 40 km. Až na vyhlídku Máj vyšlo skvělé počasí :). Doufám, že se Vám články/fotky líbily. Moc děkuji za přečtení a komentáře! Hodně si toho vážím :)! Co Vy, navštívili jste některá zmíněná místa, nebo jiná? Dejte mi vědět :). Přeji Vám krásné prázdniny plné sluníčka! :) 

Komentáře

  1. Nádherné fotky, moc se mi líbí ty schody :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Varhany jsou pěkné, u té vody tam tehdy seděl nějaký rybář, ale ryb tam asi moc nebylo, spíš hlídal, aby tam někdo neloupal perníček. Přeju mnoho dalších pěkných výletů a pěkné léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď tam taky seděl. Moc děkuji! Hezké léto i tobě :)

      Vymazat
  3. To je krásné, moc se mi líbí ty pohádkové schody! A cedule s pavouky pobavila :D Pekelné doly na mě působí dost strašidelně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, cedule byla parádní :D bylo to tam dost tajemné

      Vymazat
  4. Cedule s pavouky je vskutku unikátní!
    Krásně jste si to užili, je fajn, že vám vyšlo počasí, to dělá hodně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem ji musela cvaknout. Taky se mi moc líbila :D
      Souhlasím s tebou. Když je hezké počasí, je to vždy lepší :)

      Vymazat
  5. Pekelné doly mě teda hodně zaujaly a dost si mě na ně navnadila! Tam se někdy musíme podívat, už jen ze zvědavosti :D
    Jinak jsem žádné místo nenavštívila :) Je to od nás daleko a pokud nepojedeme na dovolenou do Čech asi je ani nenavštívím jen tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to tam opravdu hodně zajímavé :)
      Od nás to je taky hodně daleko, tak jsme si udělaly výlet :)

      Vymazat
  6. opět to vypadá, že jste si to parádně užily :) krásná příroda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, na Panské skále jsem kdysi byla, byl to zážitek :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná místa a fotky :). Já teda nikde nebyla, máme to daleko, ale třeba jednou :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam krásně! Moc díky za pochvalu :) určitě se tam jednou podíváte :)

      Vymazat
  9. Krásne prostredie! Schody vyzerajú naozaj rozprávkovo a názov Pekelné doly celkom vystihujú to miesto :D

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za zajímavého průvodce, který dobře poslouží na tipy, kam vyrazit, když nebude nápad. :) Já byl snad jen na Řípu...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky