Tenisové turnaje

 Ahoj, na konci května jsem ZDE psala o tenisové sezóně a prvním zápase, který jsme vyhráli.

Sezónu máme za sebou. Celkem jsme 4x vyhráli a 3x prohráli. Jednou jsem kvůli nemoci nehrála. Pár zápasů jsem vyhrála, některé prohrála. Jednou mi paní skrečovala, což je neveselé vítězství. Vyhrávala jsem spíše ve čtyřhře, kde se cítím jistější, když jsem na kurtu s kamarádkou. Některé zápasy byly jasným vítězstvím soupeřky. Byla kvalitní a neměla jsem na ni. Občas jsem ale vedla a soupeřku měla porazit, ale porazila mě moje nervozita :/. Nevím, jestli budu někdy umět hrát zápasy. Prodat v nich to, co umím. Na tréninku hraji úplně jiný tenis, než v zápasech. Tam se neumím uvolnit, neudělám dostatečný nápřah na míč, špatné načasování. Všechno to jde ruku v ruce. Tréninky mě ale moc baví, jsem uvolněná a hned je to jiná hra. Náladu jsem si zlepšila při domácím turnaji, který se uskutečnil 2.7. Měli jsme pozvané i Rakušáky. Mělo jich být kolem pěti, bohužel účast zrušili a přijela jen jedna paní. Hrály se čtyřhry. Chlapů bylo 10 dvojic, žen 4, takže skoro 30 účastníků. Hrála jsem se stejnou kamarádkou. Spolu jsme nejvíc sehrané. Hrály jsme 3 zápasy. První zápas se hrál v pátek 1.7. Byla to velká bitva, kterou jsme bohužel prohrály nejtěsnějším možným výsledkem - 3. set, tiebreak. Měly jsme dokonce matchball, ale bohužel jsme ho neproměnily. Byl to vyrovnaný zápas. Prohra nás mrzela, ale těšily jsme se na sobotu a další dva zápasy. Oba jsme vyhrály ve dvou setech, tudíž jsme skončily na pěkném 2. místě :). Škoda páteční prohry, byly bychom první, ale nevadí, hrály jsme vyrovnaně a 2. místo je také krásné. Konečně se naše píle vyplatila (trénujeme několikrát do týdne). 

Celkově se turnaj vydařil. Vyšlo krásné počasí (spálila jsem se, i když jsem byla namazaná!), byly vidět parádní výkony, super parta lidí, kde si všichni přáli. Tak to má být. 

Další zápas mě čeká v srpnu při tenisovém kempu a potom v září při ukončení sezóny. Do té doby budu pilně trénovat. To mě baví přece jen víc, než nějaké zápasy :). Díky za přečtení. Mějte se fajn :)!





Sušení bot :D
















Komentáře

  1. Gratuluji ke krásnému 2. místu a držím palce do dalších soutěží. 😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :) V srpnu budeme mít tenisový kemp, kde si na konci zahrajeme, ale bude to takový sranda match :)

      Vymazat
  2. Velikou gratulaci posílám! :)
    Netrap se, že nejsi v zápasech stoprocentní, to není nikdo! Hlavně, že to to baví :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, nervozita je pěkná potvora. Ale umístění super, gratulace! Já tenis vůbec nemusím, mám ráda volejbal, ale na žádné turnaje nechodím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chtěla jsem napsat, že tenis neumím (místo nemusím)

      Vymazat
    2. Děkuju, Terry! :) Volejbal hraji hodně málo, jen ve škole. Pak mě vždycky bolí ruce :D

      Vymazat
  4. Gratuluju ke krásnému umístění! :D Jen se přiznám, že vůbec nevím, co znamená slovo skrečovat v tomto kontextu xD
    Taky se mi podařilo se spálit, jak jsme byli na kolech se školou a to jsem se mazala padesátkou, co dvě hodiny :DD Příště asi pojedu v triku s dlouhým rukávem :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulujem k druhému miestu! Nech sa darí ;D

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k 2. místu.
    Nervozita je pěkná mrcha.. Ale hlavní je, že tě to baví.
    Chvílemi jsem si připadala zaostale, jak jsi psala ty sety atd.:D Vůbec se v tom nevyznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :)! To teda je :D už jsem si s ní hodně zkusila. To je v pohodě, taky bych se v tom nevyznala, kdybych to nehrála :D

      Vymazat
  8. Neboj, čím víc budeš hrát na zápasech, tím bude ta nervozita lepší :). Je to super koníček a dobře, že tě to baví :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, už je to takhle třetí rok :/ nejlepší jsou prostě tréninky :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky