Buchta s BeBe sušenkami

 Ahojky, přidávám recept na slíbenou buchtu s banány. Jedná se o jednu z mých nejoblíbenějších. Snad bude chutnat i Vám :).

Piškot: 

  • 4 vejce
  • 1 vanilkový cukr 
  • 1 sklenka cukru krupice 

Ušlehat

  • Postupně vmíchat 1 1/2 sklenky polohrubé mouky
  • 1/2 sklenky vody
  • 1/2 sklenky oleje
  • 1/2 prášku do pečiva

Ušlehat


Vyhřátá trouba, 180°C cca 20 min. 


Krém: 

  • 1 l mléka
  • 3 vanilkové pudinky (dosladit jen 3 lžícemi cukru)
  • Po uvaření a vychladnutí přidat 1/2 másla a rozmixovat 


Ovoce:

  • cca 6 ks banánů


Ostatní:

  • 1 balení světlých BeBe sušenek
  • 1 mléčná poleva


Na vychladlý piškot natřeme krém, na něj nandáme banány rozkrojené na třetiny a navrch BeBe sušenky. Na konec pocákáme mléčnou polevou. Necháme v lednici rozležet do druhého dne, aby byly sušenky měkké.

Dobrou chuť :)!




Zaujala Vás? Vyzkoušíte :)? Děkuji za přečtení. Mějte se krásně!

Komentáře

  1. Buchta vypadá úžasně, BeBe sušenky i banány miluji, musím někdy recept vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Óóó, tak to musí být mňamka! Díky za skvělý tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač :) pak dej vědět, jak ti chutnala ;)

      Vymazat
  3. Díky za další skvělý tip, já právě dodělala Míša řezy :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsi dělala ten recept ode mě? :)

      Vymazat
    2. Mám trochu jiný recept, kolegyně přinesla na ochutnávku do práce a tak jsem to zkusila, vypadá to docela dobře :).

      Vymazat
  4. podobnou buchtu dělá tchýně, ale má ji nepečenou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, tak to je přesně něco pro mě.. Miluji banán a pudinkové krémy :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Bez těch banánů je to buchta přesně podle mého gusta. Mám ráda, když je v/na buchtě pudink a čokoláda. Jedna z mých oblíbených je prošívaná deka se zakysanou smetanou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S čokoládovým pudinkem dělám Trio řezy :) taky mám moc ráda pudink :D

      Vymazat
  7. Tak tuto buchtu dělala mamka, když jsem byla malá, jen ji polejvala celou čokoládou :-) mnam

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá moc dobře, banány já rád. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda :) a ještě s vanilkovým pudinkem je to parádní kombinace :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky