Prague Park Race

 Ahoj, jak jsem psala v minulém článku, byla jsem oslovena, abych fotila běžecké závody v pražských Průhonicích, které se konaly v sobotu. Byla to pro mě další velká fotografická výzva a zkušenost. 

Měla jsem za úkol fotit start, cíl a výhled na zámek. Byly celkem 2 starty, takže to byla docela lítačka :D. Prvně startovali účastníci 8 km, 20 min po nich 14 km. Sotva jsem doběhla od rybníka do cíle, za chvíli už přibíhal vítěz osmičky :D. Počasí bylo opravdu aprílové, chvíli svítilo sluníčko, těsně před startem strašný slejvák, z čehož jsem byla dost nervózní - kapky na objektivu nejsou moc dobré :D... V průběhu závodu už ale bylo hezky :). Bylo to náročné, hodně jsem se bála, abych vše správně zachytila, zaostřila, nerozmazala, ale snad se to povedlo a fotky se budou líbit. 



















































































































Děkuji za přečtení článku a pochvaly u článku minulého. Moc si toho vážím :). Mějte se krásně! 

Komentáře

  1. úžasná příležitost, ke které jsi se dostala :) a fotky jsou moc povedené, nedivím se, že jsi měla tu možnost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat, jaký máš foťák? Máš to krásné! Nejvíc se mi líbí fotky, jak se lidi usmívají, je to takové pozitivní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikon D3400 :) naprosto s tebou souhlasím, také je mám nejradši. Měla jsem za úkol fotit emoce, tak jsem ráda, že se to povedlo :)

      Vymazat
  3. Pěkně zachycené momentky, parádní akce :-) Jsi dobrá, že jsi do takového focení šla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) měla jsem strach, ale vzala jsem to jako velkou zkušenost

      Vymazat
  4. Leni, myslím, že tahle fotografická výzva se ti povedla na jedničku s hvězdičkou! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Velká účast od nejmenších až po ty pokročilé, počasí skvělé, takže tahle akce vyšla přímo parádně. Fotky moc pěkné 👍😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, byly tam i děti. Klobouk dolů před všemi :) děkuji moc!

      Vymazat
  6. To sis zaběhala taky :D. A fotky se ti povedly :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D bála jsem se, abych někde nezakopla a neupustila foťák :D moc díky :)

      Vymazat
  7. Super zachycené momentky, pěkná akce :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že narozdíl od počasí, se ti fotky moc povedly! Myslím, že na sebe můžeš být pyšná :) Prostředí zámku je teda krásné, ostatně i zámek samotný.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky se povedlo. :) To aprílové počasí bylo i u nás. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Je to děs, dneska nasněžilo! :O A my už máme odzimované kurty :DD

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky