Žravé řezy

Ahoj, vítám Vás u dalšího článku! Znovu se jedná o recept. Ano, říkala jsem, že dám nějaký čas s pečením pokoj, ale o víkendu jsem si listovala kuchařkou a zjistila, že konkrétní recept jsem už dlouho nedělala a ještě jsem Vám o něm nepsala. Taťka ho zařadil na první příčku (předtím vedly Trio řezy :D). Tak snad se Vám bude taky líbit a chutnat :). Omlouvám se za název, snad nikoho neurazil, nevymyslela jsem ho :D

Těsto:

  • 250 g cukru
  • 150 g hladké mouky
  • 5 vajec (žloutky a sníh)
  • 5 lžic horké vody
  • 1/2 prášku do pečiva


Náplň:

  • 1 smetana ke šlehání
  • 2 zakysané smetany
  • kompotované ovoce (já použila broskve)


Želé:

  • 2 vanilkové pudinky
  • šťáva z kompotu - dolít vodou do 3/4 litru (Nesladit! Šťáva je sladká dost)


Těsto:

Žloutky, cukr, vodu ušlehat, přidat mouku s práškem do pečiva a nakonec sníh. 

Vyhřátá trouba, 180°C cca 20 min. 

Nechat vychladnout


Náplň:

Ušlehat šlehačku, osladit (2 kávové lžičky moučkového cukru). Přidat zakysané smetany. Nanést na vychladlé těsto. Na náplň naskládáme na čtvrtky rozkrájené broskve.


Želé:

3/4 litru tekutiny, povařit se 2 pudinky. Zchladlé nalít na náplň a dát ztuhnout do lednice.


Dobrou chuť! :) 


V blízké době chci dělat buchtu s banány a Bebe sušenkami, která mi moc chutná. Také přidám recept :) a pak dám chvíli s recepty pokoj :DD (asi tak do léta, kdy bude sezónní ovoce a budu péct z něj)

Děkuji za přečtení, příp. vyzkoušení, udělá mi to velkou radost :) Mějte krásný týden ;)!

Komentáře

  1. Díky moc za připomenutí receptu, už jsem dlouho nedělala, ale brzo napravím. Dávala jsem místo kompotovaného ovoce na plátky nakrájené kiwi. Zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kiwi jsem péct ještě nezkoušela, ale mám ho moc ráda. Díky za tip :)

      Vymazat
  2. Skvělý název pro buchtu, pobavil :D Jen škoda, že želé úplně nemusím, raději si počkám na recept na buchtu s banány :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Taky želé úplně nemusím (jako Domča) :D Ale vypadá to dobře :) Těším se na další recept!

    OdpovědětVymazat
  4. Tímto koláčem ses mi teda také netrefila do vkusu.. :D Většinu ovoce nejím a se želém buchty také zrovna nemusím :D Na druhou stranu přítel by se po ní mohl užrat :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. To je prasárna, tolik cukru v těstě! :D
    Žravé řezy jsou náhodou prima název :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to viděla poprvé, taky jsem se smála :D

      Vymazat
  6. já nejdříve četla žhavé :D ale ten název je cool :) já se chystala na tu margotkovou buchtu, ale pak jsem onemocněla, tak se pečení muselo odložit, tak třeba příští týden :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že jsi nemocná :( snad už ti je lépe! :) Jsem moc ráda, že se recepty líbí ❤️

      Vymazat
  7. Věřím, že tyto řezy jsou opravdu žravé, mňam! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle peče mamka a moc mi to chutná. Ani nevím, jaký to má název, dlouho jsem to neměl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro velký úspěch je na Velikonoce budu péct znovu :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky