10. narozeniny

Ahoj, dnes je to přesně 10 let, co jsem si založila tento blog :) (na doméně blog.cz, která bohužel před pár lety zkrachovala). Začala jsem psát kvůli modelům koní, které jsem sbírala (Breyer a Schleich, proto Ranč U Breyerů). Vyráběla jsem pro ně doplňky, fotila a psala příběhy. Ta doba už je sice pryč, ale moc ráda na ni vzpomínám :). Některé rančerky jsem potkala i osobně. Doteď mám některé oblíbené modely vystavené v pokoji. Nyní píšu spíš takový deník - o svém životě, cestování, fotografování...

Jsem blogu vděčná, že mě naučil psát všemi deseti, což se mi kolikrát hodilo při soutěžích v psaní na klávesnici, vyjadřovat se, fotit a hlavně číst. Miluji čtení. Radši dám přednost knížce, než filmu. Našla jsem si tu také kamarády, za které jsem moc vděčná! 

Děkuji moc za Vás, mí milí čtenáři! Každého komentáře si upřímně vážím a vždy mě zahřeje u srdíčka. :) Moc ráda navštěvuji Vaše blogy. Děkuji, že jsme tak skvělá komunita :) i když vcelku malá.

Před 10 lety by mě určitě nenapadlo, že budu psát tak dlouho :D Je to krásný deníček. Mohu se podívat několik let dozadu, co jsem v určitou dobu dělala. Blog se mnou prošel velkou část života - základka, přijímačky na střední, maturitu, autoškolu, přijímačky na vysokou a teď vysokou. Je to moje neodmyslitelná část. Věřím, že spolu budeme nadále pokračovat, protože mě psaní moc baví, je to skvělý relax :). 

Jak jste se k blogování dostali Vy? :) 

Děkuji moc za přečtení! Teď si dávám chvilku pauzu, jak jsem psala v minulém článku. Kdo nečetl, ZDE odkaz. Mějte se moc fajn :)!

zdroj


zdroj


zdroj

Komentáře

  1. Všechno nejlepšíííí! Ty koníky jsem taky sbírala a mám je vystavené v poličce :) Máš pravdu, jsme vcelku malá komunita, ale mám vás všechny moc ráda! Už ani nevím, jak dlouho píšu, je to fakt dlooouho :D taky jsem psala na blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :)! Jéé a sbírala jsi Breyery, nebo Schleichy?

      Vymazat
    2. Schleichy, ale přijde mi, že kdysi byli mnohem hezčí než teď, co jsem viděla v obchodě...

      Vymazat
    3. Souhlasím, bohužel jsou rok od roku horší :(

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší :)
    Já se k blogu dostala přes sestřenici roku 2012, také tehdy na blog.cz.

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale krásný! Panejo! ♥ Já sama nemám slov, co všechno mi blog přinesl. Jsem šťastná, že je taková možnost a koníček. Je to boží, a potom když se člověk ohlédne do minulosti, tak je to síla. Těším se, až se vrátíš po pauze ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou. Je to skvělý koníček a deníček :) <3 Děkuji moc, že tu na mě počkáte :*

      Vymazat
  4. Ahoj,moc gratuluju ke krásnému výročí blogu a přeju hodně pěkných námětů k psaní!no,a samozřejmě zvládnutí všeho,co Tě v nejbližší době čeká!Zdena

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je krásné výročí! Tak přeji ještě mnoho úspěšných a spokojených let :) Já také začínala na blogu.cz s tématickou Witch a Winx a také jsem psala fotopříběhy, joo to byly časy :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Míšo :)! Jó, to byly časy, když letěly fotopříběhy a bleskovky :D

      Vymazat
  6. krásné narozeniny :) deset let je krásná doba :)

    můj první blog byl o zajímavostech ze světa zvířat, a pak jsem si založila blog, kam jsem dávala své povídky :) letos bychom slavili patnáct let, kdyby blog.cz neskončil :)

    OdpovědětVymazat
  7. Velikou gratulaci posílám a přeji alespoň dalších deset let :).
    Já se k blogu dostala přes dementní sousedy, kdy jsem se potřebovala vykřičet. A když potíže vymizely, změnila jsem se na Mozkovnu a ta tu letos bude 13 let :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) vidíš to, všechno zlé je k něčemu dobré :D :)

      Vymazat
  8. Všetko najlepšie! 😀 Príde mi že od 9. narodenín ubehla len krátka doba( včera som si uvedomila že zachvíľu je polovica roku 2023 zanami :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Připojuji se ke gratulantům a přeju další desítká. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "přeju další desítku" s mým psaním a nejedná se jen o všemi deseti je to horší a horší...

      Vymazat
    2. Díky moc :) nic se neděje, každý se někdy splete ;)

      Vymazat
  10. Moc gratuluji ke krásnému kulatému výročí, a přeji blogu ještě nejméně jednou tolik ♥♥

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji, to je už super číslo :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji ke krásnému výročí, ať ti to ještě vydrží co nejdéle! :) Já jsem s blogování začal v srpnu 2008 a skončil před pár lety. Bohužel to zatím nevypadá, že bych se k tomu měl vrátit. Pokud ano, tak spíše v jiné formě (mám několik nápadů).

    OdpovědětVymazat
  13. Leničko,
    dodatečně velká gratulace k narozeninám blogu...!!!
    Můj měl teprve sedmé.
    Začala jsem psát po padesátých narozeninách, terapie psaním a smíření se stárnutím.
    Také je to můj deníček, spoustu událostí bych dávno zapomněla, kdybych je neměla zapsané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji <3! Sedm je také krásné číslo :) přesně jak říkáš, je to terapie a super vzpomínkový deníček

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky