Jsem zpět!

Ahoj, po dlouhé době Vás vítám u nového článku. Díky moc, že jste tu na mě počkali :)!

S radostí oznamuji, že dnešním dnem jsem úspěšně splnila všechny zkoušky a čekají mě necelé 4 měsíce prázdnin. Jupííí! Ještě mám sice 3 školní akce, ale to nejsou zkoušky (za týden výpomoc na robotické výstavě na Výstavišti, přelom červen/červenec turistický kurz, na konci září týdenní pedagogicko-psychologická praxe v místě bydliště). Plány na prázdniny jsem nastínila v TOMTO článku. Za tu dobu nastaly dvě změny. Druhý tábor bohužel nebude kvůli zdravotnímu stavu vedoucí :(. Na první tábor pojedu jen na půlku kvůli dovolené. Poletíme do Turecka za Hanči známými :). Moc se těším! Bohužel to jinak nešlo udělat, než oželet druhou půlku tábora, což mě mrzí :(, ale není lehké dohodnut se 5 dospělých (započítávám i tureckou kamarádku Tubu). Jako píšu vždy, tak bych taky chtěla odpočívat (snad to vyjde!), číst si, péct (doma už se těší, kdy zase začnu. Ve zkouškovém jsem to trošku upozadila :D), hrát tenis, jezdit na koně, brigáda catering apod. Chtěla bych taky začít pracovat na diplomce. Téma jsem si vybrala klima třídy s dítětem s ADHD, tak jsem moc zvědavá. Snad najdu dostatečný počet žáků na výzkum. Ale teď si dám od školy chvíli pauzu :).

Jaké máte plány na prázdniny Vy? 

Na konci dubna se nám rozběhly tenisové turnaje. Ještě nás čeká jeden. Bohužel nevyhrávám, ale už nejsem tolik nervózní a hraji to, co jsem se naučila na tréninku, tak mám radost :). Stejně budu pořád tréninkový hráč :D (miluju tréninky, nemám ráda zápasy :D).

Co bych napsala ke zkouškám. Bylo to náročné, bylo toho dost a jsem ráda, že už to mám za sebou :D. Některé byly lehčí, některé těžší, ale naštěstí jsem zvládla všechny :). Letní semestr je fajn v tom, že se můžeme na zkoušky učit venku. V zimáku to nejde, to se učím u vánočního stromečku :D, ale to má taky pěknou atmosféru :).

Jak jste se měli Vy? Jdu oběhnout Vaše blogy, těším se! Chyběli jste mi. 

V následujících dnech se můžete těšit na přednastavené články, co se událo za tu dobu, co jsem tu nebyla (pořád jsem se jenom neučila, musela jsem občas trošku orazit :))

Na závěr přikládám fotky, které se mi od mé nepřítomnosti nashromáždily v mobilu. Děkuji moc za přečtení a za trpělivost při mé neaktivitě o zkouškovém. Mějte se krásně! Těším se na Vás u dalších článků :)



Nově zrekonstruovaný park před naší fakultou






Přípravy na vyučování



Přípravy






















Nevidím rozdíl 🎔




,,Co otravuješ takhle po ránu, mámo?" 😴💤🛌🐴














Učení bylo únavné :D







Na viděnou ve čtvrťáku!

Udělala jsem si výlet do Týna nad Vltavou, kde měl výstavu náš pan profesor.





Odměna za zkoušky - dobré jídlo a spánek :D






Komentáře

  1. Jééé, Lenča je tady! :)) Jsi moooc šikovná, tak si užívej prázdniny! Já mám v plánu pouze s rodinou na pět dní Prahu, určitě i navštívím druhou babičku a dědečka a jinak plány nemám. Těším se, jak budeme hrát venku volejbal :) Téma diplomky je zajímavé! A fotky moc hezké, nějaké už jsem viděla no :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsem se na vás těšila :) to jsou hezké plány! V Praze je blaze :) jo jo, většina byla na IG nebo FB :D

      Vymazat
  2. Jéé, no ahoj! :) Gratuluji k úspěšnému zakončení semestru :). Užij si zasloužené volno a teda plánů je dostatek, jako obvykle :). Moc pěkné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace <3 čekala jsem, kdy se nám ozveš :) tak teď si pořádně odpočiň, rozhodně to máš zaslouženě! Plány na léto máš super, doufám, že se o všem s námi podělíš :) já pojedu s mamkou a bráchou na cyklodovolenou a pak nás čeká ještě s přítelem víkend v Podkrkonoších :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Chyběli jste mi <3 určitě se o zážitky podělím :) to bude určitě super! Těším se na články :)

      Vymazat
  4. gratuluji k úspěšnému ukončení semestru :) jsem ráda, že jsi zpět a těším se na tvé články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)! Chyběli jste mi! Moc jsem se na Vás těšila :)

      Vymazat
  5. Som rada zme si späť! Gratulujem k zvládnutým skúškam :) Ja si na prázdniny ešte chvíľu počkám ale už sa veľmi teším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Sabi :)! Těšila jsem se na vás <3. Už se ti to blíží :)

      Vymazat
  6. to je super velká gratulace, taky jsem po dlouhé době zpět, uživej tabor i dovču :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vítej zpátky :).
    Velikou gratulaci ti posílám, pořádně si užij volno. Prvorozený zdárně odmaturoval a tak má taky čtyři měsíce prázdniny, maličko mu to závidím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Také posílám velikou gratulaci :)! Kam se chystá na VŠ?

      Vymazat
    2. Do Liberce, bude to mít kousek :).
      Janinka

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky