Šumava

Ahoj, mezi učením jsem si udělala menší výlet na Šumavu.

Navštívila jsem Písek (kde mají krásné květiny!) - nejstarší kamenný most u nás, sochy ještě nebyly přístupné, tak jsem je vyfotila aspoň z dálky. Druhou zastávkou byl zámek v Blatné, kde v parku volně pobíhali ochočení daňci, majestátní pávi, husy s housaty a lamy alpaky (ty byly za plotem) :). Třetí zastávkou byl hrad Klenová, který bohužel zrovna zavíral, ale pan správce nám dovolil si pár fotek vyfotit. Zbylé fotky jsou zvenku. Dalším krásným hradem byly Velhartice. Poslední zastávkou bylo Černé a Čertovo jezero. Škoda mrtvých stromů za jezery :(. 

Byl to moc hezký výlet (parádní oddech od učení). Počasí vyšlo parádně :)! 

Jaký výlet jste naposledy podnikli Vy? 




Nejstarší dochovaný kamenný most v ČR







Zámek v Blatné







Najdi housátka:)
























Kdo měl něco dobrého, ten si je získal. Jako např. tahle holčička, za kterou pořád chodili :D







Klenová











Schovaný hrad

Velhartice


















Čertovo jezero





Černé jezero

Kačer při vzletu








Děkuji za přečtení. Těším se na Vás u dalšího článku. Mějte se moc fajn :)!


Komentáře

  1. Ahoj, tvůj návrat jsem zjistil až nyní... Jak vidím tak v Písku už mají zase pěkná pískoviště. ;-) Já jsem se pustil do pěších a koloběžkových výletů u nás v Chřibech. Kdybys jela na nějakou akci na Cimburk, dej vědět, určitě se tam potkáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jo jo, ale v tu chvíli nebylo ještě přístupné. Výlety jsou super! :)

      Vymazat
  2. ty tulipány jsou nádherné :) ráda bych si k nim přivoněla :)

    fotky jsou moc povedené :) škoda té zničené přírody u jezer :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli to tam krásně udělané :) jo jo, taky mi to bylo líto :(

      Vymazat
  3. Popri učení je dôležité si oddýchnuť, to poznám. Ja som teraz nikde nebola ale dnes sme mali poslednú písomku, takže určite niečo podniknem :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné místo! Abych se přiznala, ani si nepamatuji, kdy a kde jsem byla naposledy na nějakém výletě, v létě to ale napravím :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky