Rozlučka

 Ahoj, poslední dubnový den jsem se zúčastnila rozlučky se svobodou kamarádky Hrušky 🍐 v Praze, kde jsem se osobně setkala s Tvořilkou :). Navštívily jsme Muzeum iluzí, kavárnu Harryho Pottera, hamburgrárnu a Čokoládovnu v Průhonicích. Prvně byla prohlídka, kde nás seznámili s historií čokolády, dovozem a výrobou. Poté jsme si udělaly vlastní lízátka a u toho ochutnávali různé typy čokolád z celého světa. V životě jsem se tak nenajedla :D! Myslela jsem, že prasknu. Jelikož byly čarodějnice, chtěla jsem v Praze vidět fatru (haha, byla jsem naivní). Hledala jsem tedy na Google, kam s dětmi na čarodějnice :D. Google poradil Náplavku a Vyšehrad. Tak jsme se tam vydaly. Na Vyšehradě byl sice kouř cítit, ale žádný oheň jsme neviděly. Na Náplavce byla ohňová show. Chápu, že v centru města nejde udělat oheň, ale trošku mě to zklamalo. Akci jsme ukončili v restauraci u Národního divadla. Byl to skvělý den se super holkama :). Těším se na svatbu! 





































Krásné tulipány na Václaváku (fotka z busu)

Cestou domů v Pelhřimově








Komentáře

  1. Ježiš ty fotky z Muzea iluzí jsou super! Chystáme se s rodinou na pár dní do Prahy, tak bych tam chtěla zajít a do Kavárny Harryho Pottera taky :) A ještě bychom chtěli do zoo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajděte! Pak dej vědět, jak se ti tam líbilo :) ZOO je taky krásná ❤️

      Vymazat
  2. Byla to skvělá akce, jsem hrozně ráda, že jsme se konečně potkaly a nemůžu se dočkat svatby! :D To věřím, že vznikne ještě sposuta perfektních fotek!

    OdpovědětVymazat
  3. o kavárně HP jsem hned napsala kamarádce :D aspoň důvod udělat si výlet a třeba zajít i to muzea :D

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá na super rozlučku. Svatbu si moc užijte :) My v Praze byly v podobném muzeu a také se nám tam moc líbila. V Budapešti je restaurace na motivy Harryho Pottera, ale bohužel je tam vyprodáno pomalu měsíc dopředu :/

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) <3 jéé, v Praze je více takových muzeí? My to stihly těsně před zavírací dobou. Naštěstí se pro nás jeden volný stolek našel :)

      Vymazat
  5. To zní a vypadá úžasně! :) A je super, že ses takto viděla i s někým z blogového světa :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn :) je super, že se dají najít přátelé i takto :)

      Vymazat
  6. Parádní rozlučka a věřím, že jste si to náramně užily :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky